Gå til innhold

noen som har opplevd utroskap?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen her har vært utro mot meg... mens jeg var gravid og jeg oppdaget det da "lille" var ett halvt år... da hadde dem enda kontakt men hadde ikke møtes siden to måneder før barnet ble født...

Har valgt å gå fra han nå... men sliter med hvorfor og hva som skjedde?... noen som har opplevd dette? åssen skal jeg komme gjennom dette?... fire måneder siden jeg fikk snusen i det... og har enda problemer med å få sove om nettene... noen netter er okei mens andre andre er helt forferdelig!!! gråter som som bare det...:(

Åssen skal jeg egentlig klare å glemme og legge bak meg det han har gjort mot meg?... bør jeg søke profesjonell hjelp eller må jeg bare ta tiden til hjelp?.... dette er skikkelig vanskelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har opplevd utroskap, til meg sa han at trengte stadig bekreftelse på at han var noe..

jeg slet i mange å m og klare og komme meg vekk, for jeg valgte og fortsette i forholdet.. tenkte at alle har lov og gjøre en feil osv.. og så ble jeg gravid og tenkte at nå kom alt til og bli så bra, men d låg hele tiden og surret bak i hodet mitt..

jeg trodde at d var jeg som var utilstrekkelig, men d var ikke

klarer dere og snakke sammen da??? sånn at du kan få noe svar på hva og hvorfor??? og vil du tillgi, eller føler du at du må gå fra han for d er d alle forventer at du gjør??

nå r du også i en vanskelig tid, m hormoner og hele pakka, d r ikke lett.

hvordan oppdaget du d da?? sa han d eller fant du d ut selv??

må innrømme at jeg sliter ltt m d enda, jeg vet at mannen jeg er gidt m ikke er sånn, men likevel så blir jeg noen ganger utrygg, men da r d veldig viktig for meg og holde følelsene mine i sjakk og ikkela noe som skjedde i fortiden gå utover mannen min, men han vet om alt så d hjelper litt

Skrevet

vi snakker fremdeles sammen... jeg har spurt han om hvorfor og hva som skjedde... da sier han bare at han ikke vet hva som skjedde... han ble rett og slett betatt... og sinnsyk som han kaller det;) ... men det har jo skjedd over så lang tid så kan ikke helt forstå den...

Jeg oppdaget det selv... den klassiske metoden;) måtte bare smugkikke på mobilen... men han innrømmet det med en gang da...

Vet ikke om jeg klarer å tilgi noe sånt.... føler at jeg ikke kan leve med en slik mann som har gjort noe sånt mot meg... og barnet... forventer det vel av meg selv tror jeg....

Vi snakker med hverandre så og si hver dag... men i går kveld sendte jeg han flere meldinger om hvor jævli jeg syns han hadde vært som har gjort det her... han sier jeg bare må glemme.... klarer ikke det nå... han har ikke sendt meg flere meldinger eller ringt meg siden... og det er ganske uvanlig siden han pleier å gi lyd fra seg hver dag...

Vet at om det kommer en annen mann i mitt liv så må jeg igjen velge å stole på han som jeg skal dele livet med, men er det det som skal til?... finne en annen?... uff.... vet ikke hva jeg vil... bort bort bort kan man si;) skulle ønske dette ikke hadde skjedd...

Må jeg komme over det selv tror du eller søke profesjonell hjelp?.... vil liksom ikke bli stempla som "gal" heller..;)

Skrevet

Har ikke opplevd det selv.

Du skal vite at dette ikke er din feil, og at det ikke er noe du kan kontrollere. Tror du gjør lurt i gå fra han. Tror litt på den: en gang utro alltid utro.

Det er tøft nå når det står på, men etterhvert vil du få det på avstand. Tross alt hvor vanskelig det er, så vil du vokse på det. En vakker dag vil du helt sikkert møte en ny mann. Husk at ikke alle menn er som han.

Lykke til:)

Skrevet

takk for det:) vet at det ikke er min feil..;) det kan det umulig være..;) men om kveldene/ nettene kommer tankene... om hva, åssen... bla, bla, bla...

Forferdelig at man skal vokse på noe slikt dritt da!!!

Men livet må vel ha noe bedre å by meg enn han:)... selv om vi alltid må ha noe med hverandre å gjøre..:(

Får ta tiden til hjelp da... takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...