Plutseliten :) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 er noe dritt Har kontaktlinser som byttes en gang i mnd. Når det er byttedag tar jeg de ut kvelden før og "hviler" øynene utover dagen. Og med -6 på begge øynene ser jeg heller lite.... Derfor må de gamle, avlagte stygge brillene frem.Og de har i tillegg helt feil styrke så jeg ser akkurat bare det jeg må se De går jeg bare ikke ut med,så her surrer jeg rundt inntil jeg setter inn linsene. Minstemann synes mamman ser skummel ut,så han får jeg borrelås fred for.Han ser bare rart på meg,og lå som et tent lys på stellebordet Han virrer nå rundt og har kledd på seg...hahah...luen og halsen er tredd på,en sokk på foten og pysj rundt halsen. Han får herje fritt og benytter sjansen! Tenkte jeg skulle gjøre litt i huset,men tror det er best å vente )
frøydis m/ 4 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 He he, syns jeg ser for meg minstemann som har kledd seg sjøl,- og som er sjokkskada etter å ha sett noe mammalignende med fæle briller skifte på han.... he he :-)))) Rart hvor moten skifter. Du hadde sikkert kjempefine briller for 10 år siden!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 ha ha.. synes jeg ser deg... kanskje det er greit med briller, så får du litt pause fra kleggen en stund... Må legge til at superdupermannen også har et par briller som er 10 år gamle. Lurer på om han er blitt feit i trynet- for brillene står så stramt på han.. hahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå