Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Etter å ha vært fotgjeneger et par uker da jeg har solgt bilen min. (noe som var en tårevåt avskjed) Ser det ut til at alt ordner seg :) Har funnet min drømmebil. Og av mange intresserte så var det meg som blir den heldige eier..Bilen er rett og slett vakker. Skal hente den i kveld:) Vil dere se??? Det må nevnes at den er MYE MYE MYE flottere i virkeligheten. Tok pusten fra meg i alle fall..hihi. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11580435&sid=xz17qeckEvpr007792
TOEB*Har født* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 den var kjempe fin!! Gratulerer!! kjekkt med ny bil:)
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Takk for det Var på tide å bytte ut den gamle. Også var det jo perfekt tidspunkt med tanken på nurket. Greit å ha en sikker bil med endel plass bak
nove Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Fiin bil. Ser forresten at den er forsikret her hvor jeg jobber per i dag. Du får gi meg beskjed hvis du vil ha et bra tilbud... :-)
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Hei nove, Ja den er absolutt ikke dum :) Så lenge det ikke innebærer å dra over husfors så er det bare å ta kontakt med meg på innboksen
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Takk dalldiri.Er snart en stolt eier ja. Gleder meg som en unge til å hente den.
nove Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 MMM, hvordan gjlr jeg det...... ? Kan du sende meg en melding tror du med f.eks en mailadresse jeg kan nå deg på. Vil ikke legge ut jobbmailen min her....
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2008 Hei igjen nove.Da har jeg sendt deg melding. Sjekk postboksen din:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Fin den ja. Vi driver også og kikker på bil om dagen. Trenger litt større plass nå som det kommer en liten krabat i hus :-) Vi vil ha en større bil enn A4 da, men vet enda ikke hvilket merke vi ender opp med. Prøver maaange forskjellige merker om dagen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå