Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Etter å ha vært fotgjeneger et par uker da jeg har solgt bilen min. (noe som var en tårevåt avskjed) Ser det ut til at alt ordner seg :) Har funnet min drømmebil. Og av mange intresserte så var det meg som blir den heldige eier..Bilen er rett og slett vakker. Skal hente den i kveld:) Vil dere se??? Det må nevnes at den er MYE MYE MYE flottere i virkeligheten. Tok pusten fra meg i alle fall..hihi. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11580435&sid=xz17qeckEvpr007792
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Ja var den ikke det :) Gleder meg som en liten unge til å hente den...telle timer..hihihi
1, 2, 3!!! Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Aaah!!! Jeg sikler hver gang jeg ser en rød Audi A4, samma sorten! Heldiggris!!!
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Hei 1,2,3 Ja det er noe med disse bilene. De er dødsfine. Jeg bare måtte ha den
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Ja ikke akkurat det billigste slaget..men denne var etterlengtet. Gleder meg til den er i min besettelse
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 Besittelse i alle fall..he he
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Veldig fin bil! Kunne absolutt tenkt meg en slik selv, ja! Gratulerer!!
Piken på landet Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Kjempefin! Gratulerer me ny bil :-)
Niem og Patrick Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Finfin bil!! Gratulerer! Det er såååå deilig å endelig finne 'den rette' bilen endte selv opp med ny bil, og et lån på 300tusen i vinter.. må man så må man;)
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2008 Hei Nemi og Patrick. jeg visste at i det sekundet jeg så den bilen live (kikket på den søndag) så MÅTTE jeg bare ha den..hehe. Måtte ta opp lån selv men hadde litt egenkap. så ble i underkant av 200.000. Nå er det ikke mange timene til jeg skal hente den..og jeg GLEEEDER meg.. Hva slags bil har du kjøpt da?
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 Takk for det:) Blir nok mange unødvendige kjøreturer de første dagene ja..hehe
Ladycaliente Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. februar 2008 Takk, har maur i stompen nå..kommer til å sitte kry som en hane når jeg kjører den hjem:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Se der jah! Der har du go'bil vettu;) Grattis;D
Mamman til 2 Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Dritlekker og slett ikke gæren pris!!
Niem og Patrick Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Det ble en Mercedes C220 elegance, meget velutstyrt med gps, telefon, bixenon osv.. Vel verdt pengene synes jeg hvertfall;)
*tybber* Skrevet 12. februar 2008 #18 Skrevet 12. februar 2008 Såå stilig! ) Vi kjøpte (brukt da) Audi A6 1,8 Turbo i begynnelsen av januar! Er sååå utrolig fornøyd med den! Kjøpte den gjennom forhandler, så kosta litt, men den er virkelig verdt pengene! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå