Gå til innhold

BIIIIIIIIIl, BIL, BIL, BIL, BIL, BIL


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært fotgjeneger et par uker da jeg har solgt bilen min. (noe som var en tårevåt avskjed) Ser det ut til at alt ordner seg :):)

Har funnet min drømmebil. Og av mange intresserte så var det meg som blir den heldige eier..Bilen er rett og slett vakker.

Skal hente den i kveld:)

 

Vil dere se??? Det må nevnes at den er MYE MYE MYE flottere i virkeligheten. Tok pusten fra meg i alle fall..hihi.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11580435&sid=xz17qeckEvpr007792

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja var den ikke det :):) Gleder meg som en liten unge til å hente den...telle timer..hihihi

Skrevet

Aaah!!! Jeg sikler hver gang jeg ser en rød Audi A4, samma sorten! Heldiggris!!!

Skrevet

Rålekker og rådyr....

Skrevet

Hei 1,2,3 Ja det er noe med disse bilene. De er dødsfine. Jeg bare måtte ha den :)

Skrevet

Ja ikke akkurat det billigste slaget..men denne var etterlengtet. Gleder meg til den er i min besettelse

Skrevet

Besittelse i alle fall..he he

Skrevet

Veldig fin bil! Kunne absolutt tenkt meg en slik selv, ja! Gratulerer!!

Skrevet

Kjempefin! Gratulerer me ny bil :-)

Skrevet

Finfin bil!!:) Gratulerer! Det er såååå deilig å endelig finne 'den rette' bilen :) endte selv opp med ny bil, og et lån på 300tusen i vinter.. må man så må man;)

Skrevet

Hei Nemi og Patrick. jeg visste at i det sekundet jeg så den bilen live (kikket på den søndag) så MÅTTE jeg bare ha den..hehe. Måtte ta opp lån selv men hadde litt egenkap. så ble i underkant av 200.000. Nå er det ikke mange timene til jeg skal hente den..og jeg GLEEEDER meg.. Hva slags bil har du kjøpt da?

Skrevet

Takk for det:) Blir nok mange unødvendige kjøreturer de første dagene ja..hehe

Skrevet

Takk, har maur i stompen nå..kommer til å sitte kry som en hane når jeg kjører den hjem:)

Skrevet

Se der jah! Der har du go'bil vettu;)

 

Grattis;D

Skrevet

Dritlekker og slett ikke gæren pris!!

Skrevet

Det ble en Mercedes C220 elegance, meget velutstyrt med gps, telefon, bixenon osv.. Vel verdt pengene synes jeg hvertfall;)

Skrevet

Såå stilig! :o)

Vi kjøpte (brukt da) Audi A6 1,8 Turbo i begynnelsen av januar!

Er sååå utrolig fornøyd med den!

Kjøpte den gjennom forhandler, så kosta litt, men den er virkelig verdt pengene! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...