Ina25♥med gull i magen Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Blir så forvirret av den rare kroppen min!! Mensen min har alltid vært stabil i både tidspunkt, antall dager og blødning... Har alltid hatt veldig vondt første dagen, alltid kjent at jeg har hatt el osv. ALLTID! Så begynner vi prøvingen i januar. (Sluttet med pillen i juli/august - og alt var fortsatt helt i rute... ). Følte egentlig med en gang at jeg var gravid, kan ikke forklare det... 5-6 dager før forventet mens fikk jeg små, små blødninger i to dager og litt mer i to dager (langt fra vanlig mens). Ingen smerter, ingenting. Da jeg egetlig skulle fått mensen tok jeg en test som var negativ, samme noen dager etterpå. Tenkte da ikke så mye mer over det, tenkte at det sikkert var mensen - siden testene var negative. Men har hatt mye vondt i magen de siste ukene, stikkninger. De siste dagene har jeg vært veldig slapp og sliten, uggen, småkvalm og fått masse småkviser (har aldri hatt det heller...). Og heller ikke kjent noen el, ikke noe el-slim eller noe sånn, som jeg alltid har (skulle hatt el for ca en uke siden). Hva skjer? Er jeg gravid likevel? Eller har kroppen min kommet helt på utur av denne prøvingen? Vi har egentlig ikke stresset så mye med dette... kan jo være ubevisst men....
jåsjenta Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei. Det kan godt hende at du er gravid uten at det gir utslag på testen. Vet flere som har vært gravid og ikke fått positiv test før de er både 2-3 og 4 uker over ikm. Det kommer alt ann på hvor mye hcg kroppen din produserer.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Hm... men er det vanlig å ha sånne blødninger også da? Har hørt om mange som har litt, men dette var for mye til å være "litt" og for lite til å være mensen... Forvirrende! Får bare ta en test til, men får ikke gjort det før neste uke. Lenge å vente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå