Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vi har ført søvnlogg noen uker og funnet ut at han sover ca 12 timer i snitt, inklusiv alle lurer på dagtid. Utenom natten har han ca 3-4 lurer, de er på en halvtime og en av lurene er gjerne 1 1/2 time. Mange døgn er det bare 11 timer. Jeg synes det er litt lite, men han virker fornøyd. Den dagen han tok vaksine sov han 14 1/2 time. Det øker kanskje med tiden?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Hørtes kanskje litt lite ut, men de sier jo at alle barn har forskjellige søvnbehov. Min datter på snart 3mnd sover mye, på dagen har hun en lang soveøkt på 3-4timer og noen små powernaps på kvelden. Sovner sånn 22.00 og får mat ca kl 4. Da sover hun videre sammmen med meg. Vi står opp ca.09:00 tida--- Så lenge han er fornøyd er nok alt bra - verre hvis han ikke får sove og er urolig. Spurt helsesøster?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Samme som deg, ca. 12 timer i døgnet. Var også litt stresset på det fordi "alle andre" hadde barn som som 12 timer om natta + 4 timer på dagen. Spurte helsesøster, hun sa "Hvis han er våken og opplagt så har han fått nok søvn. Du får trøste deg med at han opplever mye hver dag når han er så våken."
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Vi har ei lita ei som ble 3 måneder i går og nå sover hun kjempemye på dagtid i forhold til før. Frem til nå har hun bare hatt små powernaps på 10-15 minutter i slengen på dagtid, men nå sover hun gjerne lurer på 1-2 timer på dagtid. Hun har ca. 3 slike lurer i løpet av dagen. Legger henne for natta i 20-tiden. Da våkner hun etter 6-7 timer og vil ha et nyttt måltid, for så å sove 4-5 timer til. Så "pupper" vi igjen og står opp for da er hun så blid og opplagt. Alt i alt skulle vel det bety 14-15 timers søvn i løpet av døgnet! Herlig, men jeg savner henne jo nesten når hun sover så mye :-D
øynesomtinntallerkner Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Min er akkurat tre mnd, og jeg syns han sover mindre enn meg nesten! Sovner ca 20.30, får mat 02.30, vil opp 06.00 og da er dagen begynt. han sover max en time tilsammen hele dagen før han legger seg igjen 20.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå