Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er så fortvila!! Det er 4mndr siden jeg fødte.. 2mndr + litt moms etter fødselen startet vi pent med å prøve å ha sex igjen, men det var bare veldig vondt så vi ga oss og ventet til jeg var klar igjen. Så for et par uker siden prøvde vi oss igjen og jeg kjenner ingenting!! Eller jeg kjenner at penis går ut og inn, men all den deilige følelsen man får av sex er vekk.. kjenner ikke smerte eller noe sånt heller. Har prøvd nesten hver dag fra 2uker siden.. men ingenting.. absolutt ingenting (bortsett fra følelsen av at det er noe der inne) Noen andre som opplever/har opplevd det her? Og evt har noen råd om hva jeg kan gjøre eller om hva som kan være årsaken? (Tror ikke jeg er for vid, ikke rundt åpningen i allefall for vi sliter litt med å få den inn..så vil jo ikke tro at jeg er vid enda)
heldigec Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Slapp av - det er helt normalt! Kan ta tid, spesielt hvis du ammer, å komme tilbake til sånn det var før. Er hormonene våre som hjelper oss... Fra naturens side er det mest "hensiktsmessig" at kvinnen likke har lyst så raskt etter fødselen fordi hun ikke bør bli gravid igjen. Nyt heller nærheten med mannen din så kommer det seg nok etter hvert :-) (kan ta måneder)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Å takk gud! Jeg har gått å trodd det var noe galt med meg osv. For alle andre jeg har snakket med har ikke opplevd dette (og noen av de begynte med sex igjen allerede 2uker etter fødselen). Jeg får bare ta tiden til hjelp da! Tusen takk for svar ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå