Gå til innhold

Ta ut spiral pga blødning....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutter det å blø med engang eller???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i over 1/2 år.....tja....kanskje lenger og. ble ivertfall så lei til slutt at jeg valgte å ta den ut! det var hormonsiral jeg hadde.

Skrevet

Sluttet det å blø med en gang, eller tok det noen dager?

Skrevet

Dytter

Skrevet

Jeg tok ut spiral etter over 8 måneder med blødninger, hadde da fått betennelse i livmoren og måtte få penicillin.

Blødningen stoppet etter et par dager tror jeg om jeg ikke husker feil, og fekk ny blødning etter ca 2 uker som jeg antok var mensen og starta med p-piller heller.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...