Gå til innhold

god morgen alle sammen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

håper dere får en flott dag:)

 

jeg har d veldig bra fortiden...

 

har fått meg ny jobb som jeg gleder meg til å begynne i :)

 

blir spennende...

reiser også til karibien om litt under 3 uker:) så jeg har mye spennnende og se fram til:)

 

så da satser iv på at spira kommer når den vil selv:)

 

ha en fortsatt fin dag folkens:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og god morgen til deg også:)

 

Så fint at du har det fint, og GRATULERER med ny jobb:)

 

God tur til karaibien!! Hvem vet, kanskje skuddet sitter der? Hehe, det går som oftes bra når man har masse annet og tenke på vettu, og på ferie er det jo masse nye inntrykk og da tvinges du litt til å tenkte annderledes enn i hverdagen her hjemme!

 

Tjohoooo........:P

Skrevet

hehe:)

 

stemmer d vettu:) den sitter vle som et skudd når jeg er på ferie:) HEHE:)

 

 

vil ønske deg lykke til og håper den sitter på første forsøk for din del....

 

slitsomt å prøve i lengden:)

 

Skrevet

Ja, det håper jeg virkelig, blir spennende å se :)

 

Tusen takk for det! Sist tok det bare 5 mnd etter 7 år på pilla, nå har jeg ikke begynt på den enda etter fødsel (7mnd siden), så jeg håper det går fortere nå. Prøver å ikke tenke på det, men lettere sagt enn gjort egentlig! Det lureste er nok å holde seg unna nettsider som denne, men det er jo så koselig å prate med andre i samme båt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...