mama73 m/tre søte små Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er 9+2 i dag, og har ikke vært kvalm på 3 dager!! Føler heller ikke at puppene er så ømme lenger, og for første gang på lenge trengte jeg ikke å sove etter jobb i går! Har dog litt mensmurringer... Blir litt bekymret når symptomene blir borte slik, da jeg har hatt en SA tidligere, hvor det startet med avtagende symptomer, men det var i 8.uke. Jeg var jo på ultralyd på onsdag, og da var alt perfekt:-) Hjerteaktivitet og fosterbevegelser:-) En helt normal graviditet i følge gynekolog:-) Det er kanskje normalt at symptomene blir mindre fremtredende nå? Noen som kan svare? Tusen takk!
Rascal_4.11<3 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Mener å ha hørt det er helt vanlig å miste symptomene i de ukene, uten at jeg er noen ekspert.. Men det er jo lett å bli lettere paranoid, veit alt om det Så gøy at dere fikk se så mye, jeg skal på ul i morra og hvis legen har rett og jeg feil er jeg like langt som du var, håper vi får se like mye av knøttet vårt
mama73 m/tre søte små Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Takk for svar! Lykke til på UL. Det var helt fantastisk! Håper du får sett både hjerte og bevegelser! Vi så en liten "gullfisk" som sparka med bena:-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Takk, åhh nå ble jeg enda mer spent.. lenge til i morgen, har heldigvis time tidlig Får si lykketil til oss begge og så hopper vi over i 2. tri hvert øyeblikk *bank i bordet*
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er i min 9.uke nå og er ikke så kvalm som jeg var fra 6-8uker. Men jeg er gla for det, det var forferdelig!!! Kan jo hende jeg hadde noe virus oppå morgenkvalmen, som forøvrig varer hele dagen Akkurat nå orker jeg ikke tenke på at det kan gå galt engang, har roa meg litt ned etter legen sa han trodde han så hjertet på utvendig ul. Jeg skal ha ny ul den 26, og så sant jeg ikke blør noe før det så regner jeg med det går bra jeg Da jeg hadde MA så hadde jeg jo "mensen" de to mnd jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå