Lala & Po Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vi har planer om et barn til. Har en datter på to år fra før. Går fortsatt på Cerazette og lurer på når man bør slutte på pillen? Planer om å forsøke første prøveperiode i april. Bør jeg slutte med pillen nå eller vente nærmere? Supert om noen kunne svare meg. Har hørt så mye forskjellig om når man bør slutte.
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 hei hei! velkommen:) er veldig individuelt altså,noen får kluss med syklusen i flere mnd mens andre tar det bare en mnd så er de ingan igjen:-) om jeg var deg ville jeg slutta på pilla nå, hoppa over sex den uka du har el bare for å sett om syklusen din klusser seg,å da har du jo stor sjangs for ¨å bli gravid om du har latt være å ta pilla et par mnd:) kan jo se hva de andre skriver,jef har ikke erfaring med p-piller!
*novemberbebbis* Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Jeg er også ny her og inne i min første pp. Jeg vet ikke hva som er riktig jeg, men jeg ville sluttet nå jeg da, så kroppen får litt tid på seg til å bli kvitt hormonene piller gir...? Iallefall det jeg har hørt at blir anbefalt, og det jeg selv ble anbefalt før vi fikk vårt første barn. Det er en så spennende tid dette her, lykke til
Lala & Po Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Takk for svar Tror faktisk jeg skal droppe pilla i morgen. Spennende bare å vite selv om vi skal vente et par måneder. Masse lykke til dere og!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 ønsker deg også kjempe masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå