Gå til innhold

10.uke


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen til dere andre som er i 10.uke?

Jeg er 9+2 i dag, og har ikke vært kvalm på 3 dager!! Føler heller ikke at puppene er så ømme lenger, og for første gang på lenge trengte jeg ikke å sove etter jobb i går! Har dog litt mensmurringer...

 

Blir litt bekymret når symptomene blir borte slik, da jeg har hatt en SA tidligere, men det er vel kanskje normalt at symptomene kan bli borte nå?

Jeg var jo på ultralyd på torsdag, og da var alt perfekt:-) Hjerteaktivitet og fosterbevegelser:-) En helt normal graviditet i følge gynekolog:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på uke 11 idag, og må vel si at formen min er helt fin. Har vært litt ekstra trøtt, og kjenner jeg ikke har så lang lunte, er litt oppblåst og sulten!! Men har ikke vært kvalm en eneste dag. Har litt ømme pupper, men ikke slik som i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i uke 10, og formen er på bedringens vei. selv om jeg fremdeles er mye kvalm og trøtt. Har ikke lenger ømme bryst.

Er litt skummelt når noen symptomer går vekk, men er jo rundt denne tiden man ofte blir i litt bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 11+2 i dag å puppene mine er blitt "normale" igjen..tidligere var de vonde og ømme..kvlmen er så og si vekk,føler litt mer av energi nivået er kommet seg igjen,men er jo trøtt av og til..

d at symptomene går vekk bekymrer meg fint lite..d er jo spes i begynnelsen at symptomene er sterkere ,men d er jo fordi kroppen er inni en stor forandring..etterhvert så blir vi jo vant med den forandringen,å da roer d seg og..tenk om vi skulle gått i 9 mnd å hatt symptomer da..huff..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 9+4 i dag..Og formen er ikke noe bedre her :\ Tidligere kastet jeg opp hver morgen bare.. Men de siste dagene nå så har jeg begynt å kaste opp om kvelden også! Brystene mine er litt bedre, men med en gang jeg tar av BH om kvelden føles det ut som de skal dette i gulvet, for da er de tunge da.. Men det gjør ikke vondt..

Jeg er mindre trett enn før..Men mer sulten.. Nå må jeg spise hver 3 time for å ikke kaste opp mellom måltidene..

Jeg har problemer med avføring og det gjør kjempe vondt der og da, men ikke ellers... Har min første svangerskapskontroll på Torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 9+ 3 i dag og kvalmen min gav seg i forrige uke. Er fortsatt sliten og trøtt, men dette har også blitt bittelitt bedre. Kjenner at livmora strekker seg ....Vi nærmer oss ja 2.trimester og da er det jo kjent at formen blir bedre ;o)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...