Gå til innhold

Har dere noen følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

av kjønnet på lille babyen?

Jeg hadde rett med mine to første, "visste" det allerede fra uke 7-8 at første var jente og andre var gutt.

Jeg ønska meg veldig ei jente først, men har aldri egentlig ønska meg en gutt da..

Nå "føler" jeg jente og er spent på om jeg har rett, eller om det er ønsketenkning igjen!

Vi visste ikke kjønnet på de to første før de ble født, men denne gangen vil vi vite det på ul! Kommer til å ta 3D ul om de ikke ser det på den ordinære :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen grunn føler jeg at det må være en jente der inne, jeg har egentlig alltid hatt mest lyst på gutt så det er litt rart. blir spennende å se på ul... Hadde aldri klart å vente til h*n var ute med å finne ut hva det er... ;)

Skrevet

Jeg fikk ikke vite med jenta mi på ul at hun var jente, derfor så skulle det være "likt" da, jeg ville ikke vite det med nr 2 heller. Angra meg etterpå. Hehe. Men det er veldig spennende å ikke vite det også :)

Skrevet

Håper på jente denne gangen også jeg! Har to jenter fra før...sikkert derfor det virker "fjernt"å skulle bli mamma til en gutt!!

Men det er selvfølgelig uansett velkomment!

Spennende,kommer til å spørre om de kan se det på ultralyd!

Kunne ikke se det på de foregående graviditetene,ville gjerne vite det da også...

Skrevet

Skulle ønske jeg klarte å vente til fødselen men jeg eier ikke ett fnugg av tålmodighet, ei vennine av meg fikk vite det første gangen men ikke andre og hun følte det ekstra spennende å ikke vite hva som kom... men som sagt, ni mnd er lenge for snoke-genene mine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...