Ellamella Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hun jeg fikk den av nevnte noe om at jeg måtte ha en olje på håret først. Hva er dette? Navn, merke? Hvor kjøper jeg? Har ikke peiling i det hele tatt.
Bomsedeisi Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Du må ikke ha noe som helst i håret, men det annbefales at du har noe varmebeskyttende i håret. Dette får du kjøpt hos alle frisører, det finnes X-antall merker og varianter. Noen er spray, andre kremer/oljer. Det spiller ingen rolle hvilken du bruker.
Lillegulle<3 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det er uendelig mange merker du burde ha en kur eller en olje eller en spray som er varmebeskyttende, hvis ikke sliter det veldig på hårtuppene Men du MÅ jo ikke ha det for å bruke den, men det kan være lurt hvis du skal bruke den ofte
Nummer tre <3 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 jeg er frisør.. anbefaler sprayen smooth and seal fra sexy hair, den er veldig bra syns jeg.. vi bruker den mye i salongen.. sprayer den i tørt hår du burde ha varmebeskyttende spray i før du retter.. den beskytter MYE og du sparer deg for mye slitt hår
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Det er jo veldig varmt med sånn tang, anbefaler deg å bruke varmebeskyttelse først. L'Oreal har en spray på en svart boks, som heter Tecni.Art (rød skrift), selges hvertfall hos frisører. Den er god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå