McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Syns så synd på han. Han likte seg kjempegodt de første ukene, så ble han syk og var borte en uke. Nå er det tredje dagen han er der etter dette. Første dagen var en litt grinete og sto mye i vinduet, i går ringte de etter 2 timer for da hadde han vært lei seg hele tida, ble så varm så de trodde han hadde feber. Det hadde han ikke, var bare fordi han gråt hele tida, men jeg tok han med hjem. Og i dag ringte jeg etter halvannen time og han var bare lei seg hele tida. Siden de visste at han ikke var syk syns ikke de det var noe vits at de ringte, de skulle passe godt på han. Og han må jo i barnehagen, jeg må jo på jobb.. Men syns så synd på han, og på meg som må gå fra han der.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, ringer igjen etter at han våkner og hører hvordan han er da, kanskje sambo kan hente han tidlig i dag hvertfall.. Uff, dette er ikke noe moro.. Var så letta for at det gikk bra til å begynne med..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2008 Han er forresten 14 mnd..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det går seg nok til igjen siden han trivdes tidligere, skal du se. Men pass på så du ikke gjør det verre!! Du må være trygg og vise at du er det - hvis ikke merker han det og blir utrygg og lei seg. Kan dere benytte fleksitid? Kan den ene begynne på jobb kl. 07 og den andre kl. 09? Da kan en levere og den andre hente - så får han kortere dager i begynnelsen... Lykke til!
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Ja, vi får prøve på det kanskje, at en leverer litt senere og.. Ikke noe moro at han er så lei seg, det pleier å gå over etter ganske kort tid når han er andre steder, så at det har gått 1 time og 2 er litt verre for mor..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg skjønner godt at morshjertet lider!! Husk på at det er normalt at barna får en reaksjon/reaksjoner litt etter at de har begynt i barnehagen. I begynnelsen er alt nytt og spennende - så går det opp for dem at dette er noe de skal hver dag, da får de en reaksjon. Det vil gå seg til, bare vær positiv! Vis at du stoler på de ansatte i barnehagen; snakk med dem ved henting/levering, vær gode kompiser... det ser barnet og vil selv få et godt og trygt forhold til dem. Hold ut, og ikke mist positivitetsmasken før du har kommet 50 meter fra barnehagen! Dette klarer dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå