Gå til innhold

Dere dibber og dibber og dibber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare vært borte noen få dager og dere fyller opp side på side med innlegg som en stakkars knapt har tid til å svare på.

Så:

Velkommen hit til dere som er helt nye! Et stort hallo til dere andre som knapt har tid til annet enn en kjapp lesetur innom modnegjengen.

Dritgrei: Håper dere får solgt til langt over takts. Det har du fortjent for all den jobben du la ned i forkant!

Phantomet: Så bra å høre at du er her inne, håper formen blir bedre.

Plutseliten: Vel overstått bursdagsbarn og skoleball!

Idefix: Håper du finner flinke folk som kan forklare dine gårdsnaboer hvor skapet faktisk står. Stå på!

Attpåklatt: Jeg synes du er flink som viser storsinn mot ekle ekser som burde ha bedre vett. Heldige "nye storebror" som fant hjerterom hos dere!

Maud: Håper svigermor snart forstår at det faktsik bor tre barn hos dere.

Karomamma: Skjønner det kan være tøft å bli kasta ut fra sitt eget hjem av sin egen mor. Mødre vet alltid best når det gjelder kjærestetid for småbarnsmødre. Jeg her helt sikker på at du kommer til å gjøre det samme for Karosnuppa hvis anledningen byr seg:o)

Dere andre får ha meg unnskyldt for at jeg ikke er kommet lengre med opphenting av innlegg.

Ha en strålende dag hele gjengen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Trollmora

Takk for det :) Jeg er en ev de nygamle. Var en del inne her før som Miramis, og er nå tilbake innimellom.

Dette er det desidert beste forumet her inne. Her trives jeg :)

Jeg er 40 år, har vært dama i livet til mannen i mitt liv i 17 år, har en boussønn på 21 og en sønn på 6. Og for å skryte litt: jeg har endelig klart å slutte helt å røyke. Og jeg har prøvd maaaaaange ganger før. Har nå vært helt røykfri i mange måneder og det er så deilig :) Ut med røyken og inn med kiloene :)

Ha en fin dag alle sammen.

Skrevet

Så flink du er å slutte å røyke!

Imponerende!

En dag skal jeg mote meg opp til flere kilo, men foreløpig synes jeg det virker litt kjipt å gå til anskaffelse av enda en garderobe.

Sluttet for mange kilo siden og har hatt to svangerskap oppå der, så nå jeg bare vente litt........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...