Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har vært skrevet om det før her, disse kneppe lydene fra magen. Leste at det skulle være lyd fra når babyen sparker på tarmer og slikt og at det da kom slike kneppelyder...men her knepper det selvom babyen er helt rolig også? Så hørte jeg at det ofte knepper før vannet går, det stemmer jo heller ikke i mitt tilfelle. Hørte noen knepp for flere uker siden så har det vært stille, men plutselig de siste dagene knepper det i ett sett! Sambo hører det også...merkelig. Flere her det knepper i? Evt andre forslag til hva det kan være?
BarnNr.4 :) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Her har det kneppet i ca 2 uker nå.. er 37 uker i dag.. Hun kan ligge helt stille, men det knepper for det om.. Vet ikke helt hva det er jeg, men synst den lyden er litt ekkel
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Ja den er ekkel..blir liksom helt feil lyd i fra magen!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har fått beskjed om at det er babyens ledd som knepper. Hører det veldig ofte selv, og oftest i forbindelse med at hun beveger seg, men også når hun er ganske stille.
mamiladi Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hi hi.. Første gang jeg hørte kneppet, holdt lillegutt på og turnet til den store gullmedaljen :-D sparket kjempehardt på magen. Plutselig kneppet det til og han ble heeelt stille, bare snudde seg forsiktig inni der. Så jeg tror han skvatt litt.. Stakar liten! Litt rart med helt ny kropp :-)
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 hihi stakkar liten skvatt han da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå