Gå til innhold

Ang. tretthet i svangerskapet. (samme som 2.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om det var vanlig med sånn usigelig tretthet motslutten av 2.trimester?

Jeg vet det er vanlig i begynnelsen, men er det sånn som det er med den evinnelige tissingen med tretthet også? At det holder på i begynnelsen, så tar en pause, for så å ta seg opp igjen mot 3.tri?Er så vanvittig trøtt om dagen -må liksom ta meg en lur- enda jeg sover godt og normalt med timer om natten. Har ikke vært plaget med dette siden 1.tri og nå er jeg i uke 27.

Blir takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er motsatt, jeg har masse energi å får ikke sove om nettene engang.

Er også i uke 27 :)

Skrevet

Ja, ikke sant! Det er sånn jeg og vil ha det!

Jeg fikk en liten periode hvor jeg var sånn jeg og, men nå er jeg dønn trøtt igjen :-(. I går la jeg meg litt nedpå og sovnet kl 18.00 og våknet ikke igjen før 21.00?! Kl 23. var jeg klar for sengen igjen og sov hele natten også!

HI

Skrevet

Jeg vil helst ha det slik jeg var før jeg :)

Nå er det sånn at jeg ligger timesvis i senga uten å få sove, vil helst bare sprette opp og lage boller eller noe ;P

Jeg finner liksom aldri roen, jeg merker jo på en måte på dagen at jeg er utslitt, men er rastløs og urolig fordet. Nesten som ADHD :)

Men det er klart en mellom ting mellom oss hadde vel vært det beste! :)

Skrevet

Kan være en ide å få sjekket hemoglobin og ferritin nivåene.

Man kan lett bli sånn av jernmangel.

Mitt jernlager stupte på slutten av 2. trim, selv om jeg tok floradix,

så jeg måtte over på noe sterkere.

Skrevet

Jeg har vært usigelig trøtt hele svangerskapet , det var kanskje litt bedre noen uker i løpet av 2. trimester.. Jeg har jernmangel og tar jerntilskudd, det har jeg gjort hele veien.

Skrevet

Ja, når du sier det, så har jeg ikke tatt jern på en stund... Skal sjekke det til onsdag når jeg skal til legen. Takk for tips:-)

Skrevet

Stemmer på meg. Jeg var usigelig trøtt hele 1. trimester, kviknet til i 2. trimester - men nå, i uke 29, og de siste to ukene, har jeg vært mer søvnig og slitt mer med konsentrasjonen og nattesøvnen igjen...

Håper det bare er en periode!

Skrevet

Var kjempe trett i 1.tri, rask og frisk i 2.tri, og like trett i 3.tri igjen!!

legen min sa at det ofte var slik:)

Skrevet

Jeg har vært slapp hele svangerskapet jeg.. begynte i slutten av 1 tri, 2 tri var helt ille ( kunne lett sove 18- 19 timer i døgnet, var bare oppe for å spise, gå på do og dusje).. Fikk beskjed av alle mine venninner som hadde vært gravide at jeg kom til å få en "vitamininnsprøytning" snart, med masse overskudd.. Har enda ikke fått den, for å si det sånn.. Er ikke fullt så trøtt nå lenger, men har ikke mye energi til overs. Blir sliten av å være hjemmefra i fire timer liksom.... er i uke 35 nå...

Mangler ingen vitaminer eller andre ting, det har blitt sjekket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...