Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Jeg lurte på om det var vanlig med sånn usigelig tretthet motslutten av 2.trimester? Jeg vet det er vanlig i begynnelsen, men er det sånn som det er med den evinnelige tissingen med tretthet også? At det holder på i begynnelsen, så tar en pause, for så å ta seg opp igjen mot 3.tri?Er så vanvittig trøtt om dagen -må liksom ta meg en lur- enda jeg sover godt og normalt med timer om natten. Har ikke vært plaget med dette siden 1.tri og nå er jeg i uke 27. Blir takknemlig for svar :-)
Capricorn74 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er kjempetrøtt om dagen, vært det noen uker nå. Er i uke 27+5 nå. Sover helt utrolig mye og vil helst sove mer. Springer også mye mer på do for å tisse nå enn tidligere. Lillemann sparker og tråkker ned på blæra mi hele tiden:). Hvis jeg drikker et glass vann så må jeg på do 5 min etter. Men tror det er vanlig at trettheten kommer nå. Har lest det i svangerskapsboken min hvertfall. Varer vel ut resten av svangerskapet det nå..
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hehe, så nå at jeg var anonym i hovedinnlegget. DET var jo ikke meningen ;-) Kjiper'n! Fikk bare en liten periode med full energi jeg da :-( Ja, ja, da er det vel bare å gå og legge seg da ;-p
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har vært plaget med hormonell trøthet helt frem til uke 24.. fra uke 24 og frem til nå, uke 27, har jeg vært i min beste form til nå. Håper bare det varer noen uker til! Det kan komme og gå når som helst i svangerskapet, da det er hormonelt. Fortvilende å skulle være så trøtt uten å ha slitt seg ut.. Det hjelper jo null å slappe av heller... Selvom jeg ikke har vært i stand til så mye annet i dette svangerskapet. Som sagt; NÅ går det bedre, og krysser fingrere for at det varer...
Tott76 Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hallo:-) Jeg merket ingenting de tre første månedene, men så fort jeg bikket til 2. trisemester begynte jeg å bli trøtt gitt! Søvnig, sliten, det kan være en kombinasjon. LItt usikker på hva som er normalt, men det virker som nesten alt er normalt, både med og uten trøtthet!
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 jeg er å veldig trøtt om dagen, nattessøvnen besår av 10-12 timer, pluss en lur på sofaen på ettermiddagen igjen, har vært sånn siden midten av 2trimester, er 27+2 i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå