<3LillePrins<3 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 .... føler jeg endelig at jeg kan nyte mammarollen maksimalt! det har aldri vært noen tvil om at babyen min er det beste som har hendt meg men i begynnelsen var det en del tårer, frustrasjon og desperate forsøk på å finne en avknapp eller noe Nå, som knerten snart er 12 uker, ser jeg myyye lysere på ting! fått litt orden på døgnrytmen, selvom ingen netter er like, og vi fortsatt tar en natt av gangen, så er det mye hyggeligere å plukke han opp av sengen om morgenen, underholde og kose nesten hele dagen, ha laaaangt kveldsstell og føle at jeg virkelig er en god mor. måtte bare få det ut. er så godt å føle at jeg endelig kan nyte mammarollen fullt ut (selv som alenemor) og at babyen min er så fantastisk søt og god. No more frustrasjon! det får koste hva det koste vil å være mamma, det er uansett det beste jeg vet!! ha en fin dag folks =)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Så deilig da! :-) Med min første tok det ca 9 mnd før jeg klarte å kose meg med mammarollen, så det tok litt tid kan man si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå