Gå til innhold

Strippet, men ingen ting som skjer :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM i går kveld, og hun var så grei at hun tok en kraftig "sjekk" .

Har termin om 2 dager så jeg føler meg ganske klar for fødsel.

Er moden og har 3 cm åpning, og etter litt "røsking" kom det en del slim og blod. (beklager detaljer)

Dette er akkurat det samme som ble gjort ved min forrige fødsel, og da var jenta født noen timer etterpå.

Gjorde meg klar til å reise av gårde i går kveld, ringte til og med til mamma og forberedte henne på at jeg kansje kom til å ringe i natt for å få barnevakt.

Men hva skjer, jo jeg våkner etter en god natt søvn, og har ikke en gang kynnere lenger.

Nå er det like før jeg gir helt opp, er visst ikke meningen at jeg skal få se min lille sønn på en stund enda.

Ser at det er flere her i samme "båt", så da prøver jeg å sende dere litt fødestøv, kansje det hjelper?? :-p

Lykke til damer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det skjer noe allikevel her nå :o)))))

Etter toalettbesøk nå kom det masse blodig slim.....

Håper, håper............)))))

Skrevet

Lykke til da!! :-)

Jeg har 1 cm åpning - men ingen slimpropp.. satser på å få noen rier i nærmeste fremtid :-)

Stimulering av brystene skal visst hjelpe.. :-)

Skrevet

Jeg ble og strippet i går. Var moden og hadde 2 cm åpning. Kraftige maserier kom et par timer etter at hun hadde vært og røsket, (men jeg hadde ikke slim og blod, og det tok jeg egentlig som et negativt tegn). Det gikk ikke over, og kom med 5 min mellomrom. Maseriene varte i 40 sek ca. Jeg var sikker på at om jeg bare lot det gå litt tid så ville det øke i intsensitet, og at det helt sikkert ble fødsel i løpet av natta! Men neida. Det dabbet av, og jeg la meg ca kl halv 11, sov godt helt til halv 10 i dag. Ingen fødsel på gang. Nå er jeg bare tilbake der jeg var før strippingen. Skal gå meg en god tur etterpå, så håper jeg at det kanskje kan hjelpe på å dytte hodet til babyen lenger ned. Uansett blir jeg satt i gang i morgen pga svak svangerskapsforgiftning, men vil helst at ting skal starte naturlig!!

Skrevet

Heldig du da som vet at det ikke blir senere enn i morgen!

Lykke til!

Skrevet

Æ e 11 daga på overtid,vært strippet tre ganger,ingenting som skjer,så har æ 2,5 cm åpning... Ska te legen i dag,håpa dæm kan gjør noe snart.. Dette e min nummer tre,har en gutt på 17 mnd,å da gikk det fort =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...