Trollmora Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vi var usedvanlig heldige med været, sol og 4-5 varmegrader. Selv med lange jobbedager har jeg ruslet og gått til det store marsjmerket, drukket veldig god tjekkisk vin, spist god mat og handlet noen småting. Vi bodde veldig sentralt i gamlebyen og det var altså så utrolig mange fine bygg. Staselig store murgårder med ornamenter og helgener og utspring og arker. Smale brosteinsbelagte gater bidro til å gjøre stedet veldig idyllisk. Sist men ikke minst fikk jeg tatt fotmassasje/fotsoneterapi bare ett par timer før avreise hjem. Støle føtter fikk god behandling for bare skarve 125,- for nesten 45 minutter! Bare spør hvis dere vil ha noen tips )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Høres ut som en flott by som bør oppleves:-)
Plutseliten :) Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Så gøy å høre Vi er en stor gjeng barndomsvenninner som er i klubb sammen på 20 ende året. Vi fyller alle sammen 40 år i år,og skal reise bort en tur å feire oss Byer har vært diskutert frem og tilbake....men det ser ut til at Praha blir målet. Når det nærmer seg kommer jeg tilbake med spørsmål om tips
Karomamma Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det hørtes herlig (og billig) ut!!! Jeg har ikke heller vært der. Ennå.....
Tiggywinkle Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Skriver under på denne. Vi var der i høst med jobben. Flott by med mye fin arkitektur. Shopping, mat og godt øl:-) Vi havnet på et 80-talls diskotek (vi var nok de eldste der....) med utrolig mye bra musikk. Danset til lyse morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå