madisen Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Testet med billigstrimmel i går kveld på IKM, negativt. Våknet 05.30 i dag tidlig, fikk ikke sove, følte at noe var på gang. Sto opp og tok en CB vanlig, fikk svak positiv. Men det var et kryss. Kjenner det både i magen og puppene. JEG ER GRAVID :-)))))) JIPPI (6 pp, 3 etter SA. )
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ arti, nå er du vel glad tenker jeg:-) :-) hvordan har symptomene dine vært den siste uka? klem:-o)
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer så mye, håper spiren blir sittende denne gangen. Lykke til med den voksende magen!
madisen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har faktisk ikke hatt så mange symptomer denne mnd, hadde flere forrige mnd da jeg ikke var gravid!! Så jeg tror vi skal være forsiktig med å legge så mye vekt på symptomer, utrolig hva vi kan innbilde oss når vi så gjerne vil. De siste dagen 3-4 har jeg vært øm nederst i magen, ikke noen murringer eller stikninger som så mange skriver, bare ømhet. Jeg har ikke menssmerter til vanlig, men jeg kan tenke meg at det må kjennes sånn ut. Kjenner det også i puppene nå, men ellers har det vært lite symptomer. Hadde småblødninger en ukes tid etter el, det var sikkert festeblødninger så jeg har hatt en god magefølese den siste uka. Lykke til alle sammen, mange som tester positivt i disse dager..... det blir babybom i oktober for hele gjengen :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 skriv dg på resultat tråden for uke 7:)
Underveis --> Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer! Ja, og skriv deg på resultattråden for denne uken ;-)
Tobarnsmamma!!! Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer, Madisen! Kjempeherlig!!
kei80 Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 GRATULERER!!!glad på dine vegene!kose deg med voksende mage Masse lykke til!!
mei&mi + marcus :) Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer!!!! Håper det går fint denne gang... Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå