Gå til innhold

13. dag med diare!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi skulle reise hjem til foreldrene mine fikk lillegutt plutselig diare (han er 10 mnd.) Først var han i fin form ellers, men etter et par dager fikk han feber og ble snufsete. Jeg regnet med at diareen også ville gi seg da feberen forsvant etter ca en uke, men den henger igjen enda. Har vært på legevakt, fastlege og helsestasjon uten så mye nytte.

 

Lillegutt virker frisk og rask tiltross, og har matlyst igjen etter at feberen forsvant.

 

Noen som har opplevd lignende? Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror igrunnen det, og det er jo ikke farlig så lenge barnet får i seg mat og drikke som gutten din.

 

Vi fikk en gang streng beskjed om å stoppe diareèn til gutten, og det gikk et par tre dager på "kur" og så var det over. Det bestod av avkok, blåbærsaft, blæbår, eplejuice/farris, overkokt most gulerot og raspet eple. Ikke noe melkeprodukt. Det stoppet i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...