*ale* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Lillemann står i stolen sin og feikter og peiver med brødskiva og roper på DU Gluuuuggen... og snakker og roper til Mikke Mus... hehehe Ivrig!!! Mikkes klubbhus vekker tydeligvis følelser her
Mille** Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hehehe...snuppa her elsker mikkes klubbhus! En dag stod hun på kjøkkenet å tok seg til hodet mens hun sa "tenk tenk tenk". Vi begynte å lure hva det var som gikk av henne, helt til vi så olebrum på barnetv senere på dagen. ;o)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 hehe... dere skulle sett da jeg kom hjem fra jobb på lørdag da... jenta på litt over 3 år satt på do å da jeg kom inn løftet hun litt opp baken sin fra do og sa : stram og fin rumpe Jeg undret meg grønn over hvor pokker hun kunne ha noe slikt fra!! Så kom jeg på at hun hadde fått se på shrek 2 før på dagen.. og der blir trollet til mann en stund og tar litt på seg selv og sier nettopp dette da... puh...! Godt å ha en forklaring på det sitatet der! ;D
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hehe,guttungen roper også du gluuuggen.. Han synger også tenk,tenk,tenk,.. Moro i grunn
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Haha,stram og fin rumpe!!! Den var litt god da
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 hehe... jepp måtte le godt når jeg innså hvor det kom fra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå