Mamma05&08 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei, hei! Jeg har nå vært å kjøpt meg disse vidunderpillene (?). Men ser at det er mange forskjellige svar når man bør begynne med di. Jeg hadde egentlig en enkel fødsel sist, men tok lang tid fra vannavgang til selve riene startet. Tenker derfor at hvis disse kapslene kan hjelpe med di første stadiene så er det vel ingenting som er bedre enn det. Men når begynte dere med di?
Mininni Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg begynte med dem da det var drøyt to måneder igjen, jfr anbefaling fra damen i helsekostbutikken og det jeg fant på nettet. Noen spiser dem hele siste trimester, men jeg kom ikke på å kjøpe dem før
hmmm? Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 kan dere forklare hva disse kapslene gjør? hvordan du bruker de osv? jeg har sett at det er flere som har skrevet om de her inne men skjønner ikke helt hva de er for...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 jeg fikk forklart at de skla hjelpe til med å styrke livmoren, det vil hjelpe på for tiden etter fødsel for å trekke seg fortere sammen/minske blodtap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå