Nit@™ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Kom til å ta en liten titt i min... He he En sjokolade En kjærlighet på pinne Snytepapir, masse snytepapir ) Lommebok Tyggis av div. merker. Bind, ob. Et brev (leste jeg det på vei ut av huset?) Sukkertøy Paracet Handsfree til mobilen 1 mobillader 3 lightere :-O Tror det var det meste... Du da? Må innrømme at jeg har 0 system i veska mi, og den brukes bare når jeg skal ut på noe "borte fra hjemstedet"...
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Har faktisk ingen veske jeg,eller jeg har,men bruker det ikke... Så i lommene mine ligger nøkler,evt lommebok når jeg har bruk for den,og mobilen min.
*ale* Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 4 forskjellige lipgloss lighter drops tyggis almanakk nøkler bind paracet allergitbl bricanyl lommebok og endel papirrester ser jeg, må visst rydde litt...
Alba44 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Bruker stort sett bare stellebagen nå for tiden, så der er det jo hovedsakelig ting til lillegutt. Men har alltid med meg lommebok, mobil, leppestift, speil, pastiller, tyggegummi, tannpirkere ++
katlinka Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Tenk... har ingen veske skulle kanskje hatt.. har hatt noen, men får meg liksom ikke til å bruke dem.. Har stelleveska da, men der er det bleier etc. til snuppa. I jakkelomma har jeg nøkkelknippe, bankkort og førerkort. Har jo ikke pengebok heller... ikke en lusen kortholder en gang. Hehe.. nei, nå må det skjerpings til...
MamiMaribel Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Ikke mye for tiden: Gloss 4 pakker lommetørklær (.......) laderen til telefonen A-plan sand og smuler penn Kjedelige greier:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå