Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har brukt den, og vil dele erfaringer? :-)

Jeg begynte i går, og syns det virker greit. Utrolig mettende den milk-shaken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøkte den for noen år siden. Synes ikke smaken var noe ålreit. Ble veldig tørr i munnen. Dessuten så klumpet den seg :(

Byttet til Herballife og var veldig fornøyd. Brukte den som måltidserstatter før trening. Trente på morgningen og ikke så veldig glad i frokost.

Men synes begge to metter godt!

Lykke til :)

Skrevet

Ok. Takk for svar. Gikk du mye ned da?

Jeg syns den smaker ok (blåbær), og har erstattet 2 måtider (frokost og kvelds)

Spiser normalt, sunt ellers.

Skrevet

Nå brukte jeg den som måltidsersatter for frokost i forbindelse med trening. Pleier å gå litt opp i vekt når jeg er flink med treningen, men det er jo pga muskelmasse da. Men merket jo at kroppen forandret seg. Trente tidligere på tom mage og det er jo ikke så bra.

Har en venninne som har brukt Herbalife i forbindelse med vektnedgang. Erstattet to måltider med shake og forsøkte å være i aktivitet hver dag.Hun hadde mye å ta av, og gikk relativt fort ned i vekt. Må også nevnes at hun tidligere ikke hadde vært så veldig aktiv da. Shake kombinert med trening førte til et vekttap på ca 10kg over to mnd for hennes del. ( Ble lei av slankingen og ga opp. Falt fort tilbake til startvekten :( )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...