Gå til innhold

søren også, trodde jeg hadde rier i 4timer inatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men kan jo ikke ha vært det, for nå har det jo gitt seg. trodde jeg kjennte rier igjen jeg(har jo barn fra før) men neida. var vondt i ryggen og litt i magen, kom i tak og var 10/15min mellom takene.

hva er dette???

noen som også har trodd ting var litt igang men så har det gitt seg..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja... forrige helg --- to netter på rad holdt det på i 3 timer i strekk... regelmessige kynnere mest sannsynlig...

Nå når jeg er over termin er det INGEN ting.. utrolig frustrerende.... Jeg som trodde jeg kom til å føde før termin denne gangen... *sukk*

Skrevet

Ja en hel forbanned måned har jeg trodd at jeg var igang. Ga seg etter 4-5 timer og kom ikke opp i skikkelig smerter, nok til at jeg pustet litt tungt.

Det er vel dette som betegnes som maserier tror jeg. Hadde håpet at det hjalp til på modning men gjorde ikke det heller.Det er iallefall en god begynnelse, viser at kroppen øver seg og vet hva den skal gjøre.

Lykke til, kanskje neste gang er det på ordentlig og kanskje modnes du også som bonus.

Skrevet

Sånn som jeg har det nå også da... Har regelmessige kynnere...Ikke vondt, men ikke godt heller...

Vært oppe hundre ganger i natt og vært på do...

Så blir spennende å se om jeg virkelig vet når ting er i gang.

Men kan være at du holder på å modnes ja...Blir spennende å se da...=o) Uansett så er det ikke lenge igjen...=o)

Skrevet

ja, vi modnes vel. Noe er det vel. Bare så kjedelig når du tror det skjer noe også plutselig gir det seg istedenfor å bli sterkere. vi får smøre oss med tolmodighet og håpe det hjelper på en lettere fødsel.

men som sagt...uansett ikke lenge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...