Gå til innhold

Ang sanger i kirka...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg skal synge i kirka, men hvor mange sanger er det normalt å ha....og har dere noen forslag på noen sanger....jegg har tenkt på Shania Twain med from this moment...fler forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo helt opp til dere hvor mange dere vil ha. Men 2-3 sanger er jo greit.Vi skal ha lady of my life og you raise me up....

Skrevet

Hei.

 

Mamma kjenner ei som er vanvittig flink å synge. Har ikke fått spurt henne enda, men vi vil gjerne at hun skal synge "kjærlighet" med Sissel Kyrkjebø og "songbird" med Eva Cassidy.

 

Håpe håpe håpe :))

Skrevet

I de bryllupene jeg har vært i, har det stort sett vært to sanger i kirken. Vi planlegger å ha Lift me (Madrugada og Ane Brun), men det er jo duett da. Den andre vet vi ikke ennå.

I bryllupet til et vennepar hadde de One love med U2. Det var nyyyyydelig :-)

Skrevet

Vi skal også ha venner og familie som skal synge 2 sanger i kirken. Når jeg snakket med presten sa han at det var vanlig med 2 salmer og at 2 sanger utenom sikkert gikk greit innenfor det som er normal tidsramme på en vielse (25-45 min).

Skrevet

Først og fremst; du har god smak :-)

 

Vi vil også ha Lift Me og One med U2 i kirken i bryllupet vårt. Men hvem kan synge dem? Har du tips eller forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...