2barn81 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Ei venninne av meg skal synge i kirka, men hvor mange sanger er det normalt å ha....og har dere noen forslag på noen sanger....jegg har tenkt på Shania Twain med from this moment...fler forslag??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Er jo helt opp til dere hvor mange dere vil ha. Men 2-3 sanger er jo greit.Vi skal ha lady of my life og you raise me up....
♥ DAME Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hei. Mamma kjenner ei som er vanvittig flink å synge. Har ikke fått spurt henne enda, men vi vil gjerne at hun skal synge "kjærlighet" med Sissel Kyrkjebø og "songbird" med Eva Cassidy. Håpe håpe håpe )
Mamman til Mari Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 I de bryllupene jeg har vært i, har det stort sett vært to sanger i kirken. Vi planlegger å ha Lift me (Madrugada og Ane Brun), men det er jo duett da. Den andre vet vi ikke ennå. I bryllupet til et vennepar hadde de One love med U2. Det var nyyyyydelig :-)
Maritbrud Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Vi skal også ha venner og familie som skal synge 2 sanger i kirken. Når jeg snakket med presten sa han at det var vanlig med 2 salmer og at 2 sanger utenom sikkert gikk greit innenfor det som er normal tidsramme på en vielse (25-45 min).
Janicke73 Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Først og fremst; du har god smak :-) Vi vil også ha Lift Me og One med U2 i kirken i bryllupet vårt. Men hvem kan synge dem? Har du tips eller forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå