Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sover som regel hele natta nå, har gjort det noen måneder også. Men i natt har han slitt så innmari med en jeksel som er på vei ut. Stakkar, 39,5 i feber og har kjempevondt i munnen. Så han sov heller lite, for å si det sånn - vil bare bæres rundt til han sovner. For så å våkne igjen av smerter 20 min senere. Det eneste jeg ikke prøvde var å ta vogna på soverommet og legge han i den, det skal prøves om det blir slik i natt også.

Paracet hjalp på feberen, men tok ikke smertene. Dentinox hjelper i 10 minutter..

Håper det går over snart og all ære til dere som sliter med nattevåk i månedsvis. Dette er praktisk talt første virkelige våkenatta (altså utover korte oppvåkninger for amming) vi har hatt på 9 mnd! Og jeg er helt kake...

Han har det bra nå iallfall leker seg rundt på gulvet mens jeg ligger som er slakt på sofaen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg ja. Så klart det er slitsomt for deg og, selvom du ikke har hatt så mange våkenetter. Det er ganske normalt at kroppen trenger hvile på natten og det merkes godt når den ikke får det. Får håpe den neste natten blir bedre og at han kommer seg raskt.

Skrevet

Huff ja, ikke gøy. Det verste er jo at han har det vondt og jeg ikke får hjulpet ham 100%. Han er heldigvis litt bedre nå, men ikke bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...