Gå til innhold

Når kjente dere livmoren over symfysen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+4 i dag- og kjenner ingenting....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke på akkurat nå, men kjente den veldig tydelig allerede i uke 11. Da var symfysemålet allerede 20 cm. Legen var sikker på at det enten var flere der inne, eller at jeg var mye lengre på veg, men neida....

Er mange som ikke kjenner livmoren før i uke 16...

Skrevet

14-15 uker... det varierer sterkt fra person til person... i uke 11 kjente jeg absolut ingenting...

Skrevet

Jeg er 15+1 og kjenner ingenting. Den er visst 12 cm, og slutter like nedenfor navlen. KJæresten min påstår han kjenner den, men jeg kjenner ikke forskjell på livmor og andre ting, som f.eks magemuskler - hehe - ikke for at jeg har så mye, men det er jo ikke helt mykt der heller :-)

Skrevet

Uke 14-15 her også. Ble litt bekymret når jeg ikke kjente noe uke 12 (Er ganske slank, i allefall over magen), men det er faktisk lettest å kjenne om morgenen før du går på do! Da er blæra som oftest full ( i allefall er min det), og det trykker livmoren ut mot bukveggen. Kjente den som en liten kul nederst på magen i begynnelsen, men først rundt uke 14 tror jeg. Det er veldig forskjellig fra person til person. Nå er jeg snart i uke 20, og den kulen er schvæææææær om morgenen :-DDDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...