kei80 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Heisann jenter!! Nå er det ikke lengrer 5 dager igjen!!Tiden snegler seg mot vår test dato og nervene og spenningen er i høyt gir etter de fleste med ikm denne dato!! Krysser alt her!! Synes ikke symptomene her er de største lengere..brystsprengen her har dempet seg betraktelig,litt av og på! Hva med dere??
heleneogde2gutta Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 hei, svarer her jeg, skal også teste da. skrev en tråd her for en stund siden om rare spottblødninger. aner virkelig ikke om jeg er gravid. Hatt stikkninger og smerter rundt en uke etter EL, men ellers er jeg akkurat som før. spennende! jeg har heldigvis en travel uke, så tiden går forhåpentligvis fort! sist gang testet jeg ikke før uke 9 og da kun fordi jeg hadde blitt så kvalm og trøtt den siste uka, så det går fint an å være gravid selv om symptomene er få eller ingen....krysser fingre for deg kei27 og alle som svarer på tråden din....
kei80 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Heisann ! så spenndene!! Går litt rundt meg selv her og tenker frem og tilbake om jeg skal teste fredag eller søndag,litt ubestemt her Men regner med at jeg muligens tar en fredag og er den negativ eller svak tar jeg den siste på søndag! Vil mer enn gjerne høre åssen det går med deg!! Så kommer til å skrive inn på denne tråden til deg etter jeg har testa! Godt at du har en travel uke,min er ikke helt åpen den heller så satser på at tiden går litt fortere enn forrige uke! Så da er det bare å krysse alt for hele gjengen her!! Ha en fin dag og masse lykke til
Nerak 2x pp Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Får henge meg med her, med mindre tanta kommer den 14.
Underveis --> Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hoi på dere! Skal nok ikke teste den 15. selv om jeg har IKM da. Tør rett og slett ikke å gjøre det før ikm er passert, og da er jeg langt til fjells ;-) Må alikevel innrømme at det skal holde hardt! Det kommer til å krible rimelig godt i fingrene på fredag, helt sikkert allerede på torsdag, men jeg skal IKKE løpe og kjøpe meg en test. Kan melde om fortsatte murringer og i dag er jeg veldig oppblåst i magen også. Ikke så mye luft (les: promp) å skryte av, egentlig. Bare at jeg ikke orker å holde inn mangen. Den bare vil bule ut *hihi* Ikke kvalme som kan tolkes som gravidekvalme, ikke hormonhumør, ikke ømme pupper, ikke veldig tørst, og tisser ikke mer. Men den murringen altså.... Uansett om jeg er gravid eller ikke: Det der er ikke vanlig! Har jo holdt på siden før helgen! *sukkogstønn* Jeg håper at jeg er gravid, altså... :-(
kei80 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Æsj,nå kjennes det ut som tanterød er rundt hjørnet her!!Men hadde nesten ikke regna med noen annet nå...Åssen er det med dere i dag da jenter?
babyboble Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Hei jenter. Jeg fikk vite at jeg var gravid i går. Hadde ingen symptomer og heller ingen spotting, men likevel. Lykke til på Fredag. Håper dere ALLE er gravide.
kei80 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅ så koslig!!gratulerer gratulerer!!tanker og klem
Underveis --> Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Gratulerer ja! Håper det er meg om noen dager *sukk* Nå er det altså bare 2 dager igjen, jenter! *grøssog gru* Fant ut i dag at gravidepillene (Gravid vitaminpiller) mine er tomme og at jeg må på apoteket for å kjøpe flere. På apoteket har de graviditesttester, har jeg hørt... Jeg tror jeg virkelig må ståsette meg for ikke å kjøpe med meg en. Gjør jeg det kommer jeg garantert til å ta den, og det er jo ikke planen. Håper jeg klarer å stå imot. Er jo litt spennede å se om tr kommer ila helgen også. Vil nok være rimelig optimist om den ikke har kommet før fredag kveld ;-) Murringene mine har demmpet seg litt, men jeg merker det ganske godt om jeg er helt i ro. Veksler litt på hvor kraftige de er da. Noen ganger svir det skikkelig, men det er sjelden. Har hatt litt halsbrann, men det har jeg vært plaget med tidligere også. Røyk, kaffe og dårlige matvaner gjør susen om man har lyst på magesår, så det er jeg godt vant til ;-) Ikke hatt det før de siste kveldene alikevel, så jeg velger å ha det som et "Nja... Skeptisk!"-symptom ;-) Har selvfølgelig sluttet å røyke, om det var noen som tvilte, og nå spiser jeg jo fader meg så mye at den biten også burde vært ordnet. Måtte forøvrig le da jeg hørte på radioen for en stund siden at "røyking kan være årsak til hodepine". No shit! Trengte de virkelig en forsker for å finne ut det? Kunne bare spurt meg. Når man da legger Ibux oppå kaffen og røyken, da kan man bare tenke seg syrenivået i magesekken min *hihi*. Den tid er heldigvis over, og paracet fungerer jo (nesten) like bra. Hver gang jeg kjenner det knyter seg i livmora, så iler det sånn nervøs spenning i hele meg. Tenk om jeg bare er hypokonder??? HJÆLP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå