Gå til innhold

Noen som skal teste idag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skriv dere inn i ikm lista for uke 7!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! glemte å skrive inn ikm på uke 7! fint at du lagde den:) Så du skla teste i dag??veldig spent på dine veiene,kryssssser her!!Skal teste 15 det er ikm her.Håper å høre jubel fra deg i løpet av dagen/kvelden!! Masse lykke til!!

Skrevet

hej:)

nei hehe skal ikke teste idag, bare lurte på om noen andre skulle, er så spent på alle i uke 7 nå:) har en følelse av at det er mange med ikm til helgen:)

jeg skal teste når jeg får billigtestene mine men har ikm lørdag/søndag:)

er så speeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRRR!!!hhehe

Skrevet

men åh vet du hva...har skikkelig halsbrann! er helt drøyt! hele kvelden igår å nå kom dte igjen...ugghh..

luuuurer på om det er ett tegn,syns liksom hyllene er mere struttende å ømme idag oxo! ÅHHH sååå dum jeg føler meg om tr kommer!!hehe *gå å legge seg under dyna å ikke komme ut igjen* heheh... åzzn går d med deg da?:-o)

Skrevet

Sånn å forstå ja .) Er velig spent på alles veiene nå siden en haug allerede har blitt gravid denne mnd :)

Halsbrann står under de første svangerskapstegnene,så det er nok et godt symptom,så sant du ikke har hatt det før! Har du fremtredene blodårer på brystene?eller større aola eller mørkere aola(det rundt brystvorten)

Ikke føle deg dum hvis du ikke er det,da er vi så mange i samme båt denne runden.Så da får vi reise oss på nyy å gå inn i neste pp!! Og lage en trøstetråd for oss :)

Bra her,men litt utålmodig........prøver å holde meg til søndag med testing for sikkerhetens skyld!!:)

Skrevet

nei hadde d forrige graviditet da!:) men aldri ellers:)

puppene virkere mer fyldige å ømme !ser ikke forskjell på fargen på aola,forrige hgang fikk j mørkere rundt uke 7..:)

hehe,åhhh er lenge til!!j får strimmelene mine snart men de billigtestene r liksom ikke kjent for å være de første som slår ut pos sa j skal å prøve holde mg til søn!:) tvi tvi!!

Skrevet

klarer du og vente til søndag skal jeg søren meg klare det å!kommer til å skrive til deg her søndag morgen!!

Skrevet

hehe! greier du det?du har jo ikm før meg,hehe! da er du FLINK! men om tr ikke kommer er det jo extra spennende å teste søndagen da!

kan hende jeg sprekker når jeg får de strimlene i posten *ser ned* hehe:-0)

huff vi får prøøøøve!!!!! hehe

Skrevet

Slenger meg på her jeg =)

Testet idag tidelig, ikm igår. Den var negativ. Gikk ikke ann å late som den var litt positiv en gang. Viss dere klarer å vente med å teste så gjør det!!!

Her er det og halsbrann, uten at jeg har spist noe spesiellt. Ellers bare stikkninger i magen, men det har jeg hatt i tre mnd så gitt opp det som symptom ;)

Dere må gi meg beskjed hvordan det går!!! Hehe hva sier sambo deres til dette testegreiene da. Min bare ler, å sier jeg er søt, og litt snål ;)

Skrevet

Troke jeg skal sverge på noe,hehee! Men tror avgjørelsen her er og teste fredag morgen(ikm) Og er den like uklar som sist blir det siste testing på søndag,litt ubestem her,men ser at det ikke bare er meg!!spenndene blir det uansett!! :)

Skrevet

men kan hende du må vente opp til en uke da å teste på nytt om tr ikke kommer! er jo fortsatt en mulighet, m anges om ikke tester pos før noendgr etter! krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

var så dum at jeg testa meg i går,den var litt svak og uklar..Halsbrann er jo et tillig symptom :)

Sambo er like i hundre som meg hvis ikke mer :)Lykke til med testingen!Håper du får posetivt snart!!Spent på å høre åssen det går med deg :)

Skrevet

Åh takk for det!!! Hehe er så gøy når de er i hundre. Min vekket meg i dag før han skulle på jobb, så jeg måtte opp å tisse =) hihi er en snål verden vi lever i!!! Gøy det syns jeg.

Har desverre alle mens symptomer utenom blod, og den verken... Så regner med at tr dukker opp når ti som helst....

Åååå..... Litt svak å uklar er jo ett godt tein!!! Lyyykkeee til!!!

Prøvd lenge??

Skrevet

svak og uklar er bedre enn negativ! da er dte jo tross alt noe som skjer på testen:-)

håper det går bra med deg isi* snart 7pp, lover jo godt at tr ikke kommer:)

Skrevet

Hehe hadde bare min test vært det idag og. Hehe sambo prøvde å leite etter noe som kunne ligne på en strek. Men dårlig med baby-skyberter idag hihi...

Klarer du å holde deg da? Hihi vi er jo litt vittige... Teller nesten timer, men resten av svangerskapet tar jo laaang tid. Hehe syns dere to er så søte jeg!!!

Jaja noen planer for dagen da???

Skrevet

ja kjenner igjen situasjonen, man nesten parterer testen å alt hehe:-)

Du må bare prøve å teste om noen dgr:-)

Off ja,ventetiden mot mensen er d værste,resten går ganske fort:)

nå skal jeg på kjøpesenter med mamma og dattera mi:-) dere da?

har så jækla halsbrann men dkal holde kjeft om det idag! huff...ughh..

:-o) fler som følger med på igode og onde dager på tv3 her? lite å gjøre jeg se...hehe

Skrevet

Hehe:) Følger du også med på den serien? Den er jo bare kjempedårlig, men må bare se den allikevel, hehe:) Har ikke tv3 når jeg er her hjemme da, men når jeg er på hybelen så ser jeg så ofte jeg kan:)

Skrevet

Vi har kun skurrete tv2. Så de siste dagene har det blitt seven'th heaven her hihihi. Vittig hvordan det er når en er syk... Jeg skulle vært på jobb, sitter her med mirgene og rottner av dårlig samvittighet at jeg ikke er der!

Vi er på leilighetsjakt i Bergen så ting står litt i kasser og litt over alt for nå bor vi i en liten leie leil.... Så Jeg får vel rydde og fikse her litt =) Jada, man blir jo tullerusk over alt man nesten kan se på den testen ;) hihi.

Åh litt shopping er gøy! Jeg sitter på nettsider og ser på ny sofa og interiør til nye leil. Hvor lenge har dere prøvd? Dere vet jo at dere får det til da! Må være en betryggende følelse!!!

Jeg er rastløs. Vil ikke rydde... Er liksom så lite, så det blir bare til å du flytter rundt på rotet og prøver å glatte over det slik at det ser litt bedre ut. Hihi

Skrevet

ja har sett på i 12 år snart lixom! man blir hektaaa!! hehe

er spennende nå! håper hun marlena blir tatt snart,tror john er på spret av henne for nå griller han henne:-) hehe:)

Skrevet

Ja, det håper jeg også! Hun har jo klikket helt! Hehe:) får ikke sett det før neste uke jeg nå. er hjemme på ferie, så nå går det i seventh heaven, home and away osv.... Du får gi en oppdatering snart på hvordan det går med alle i salem:)

Skrevet

Du må ikke ha dårlig samvittighet for at du er hjemme pga migrene da isi! Blir jo ikke noe bedre om man stresser avgårde til jobb heller da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...