Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke mensen? Graviditets testen var jo negativ!!


Jentax

Anbefalte innlegg

Jeg går fortsatt rundt og venter på mensen. 12 dager over tiden. Tok graviditets test igår som var negativ. Jeg begynner virkelig å lure hva skjer inni meg. Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette skjedde med meg også... jeg tok faktisk 2 graviditetstester og begge var NEGATIVE....

men de er jo ikke 100% riktige, så jeg dro til legen og der fant vi ut at jeg var gravid :o) så nå har jeg en nydelig sønn på 6mnd!!!!!!

 

så dra til legen en tur, så kanskje du får et flott overaskelse du også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

det var som å lese mitt eget innlegg, akkurat slik har jeg det også nå. Måtte bare melde meg inn for å si det. Jeg har tatt 3 tester nå. Første neg, andre svakt positivt, så dro jeg med urinprøve til legen i dag og hun sier negativ. Skjønner ingen ting nå. Er 12 dager på overtid jeg også. Vet ikke hva jeg skal føle. Legesekretæren ba meg vente til fredag, har ikke mensen kommet da, så drar jeg ned og tar en blodprøve. Har hørt om en som visste hun var gravid, og testet negativt hos legen 2 ganger. Blodprøven gav positivt resultat til slutt. Vet ikke om jeg har noe her inne å gjøre ennå, men måtte bare svare deg. Lykke til, håper det til slutt gir positivt utslag :-)

 

Klem

Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 2 tester allerede. Den første 2 dager etter forventet mens. Den andre igår. Formen er ikke noe særlig. Det jeg tenker mest på er at jeg faktisk tok angrepille dagen etter uhellet skjedde,men det var jo i begynnelsen av januar. Så jeg går rundt i min egen verden og vet ikke hva jeg skal tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...