To tette og ei badehette ;) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg sliter med bekkenløsning og har fått henvisning av legen til fysioterapi. Jeg, så gravid og glemsk som jeg er, glemte selfølgelig å gå på min første time, og da jeg ringte de dagen etter og beklaget og skulle bestille ny time, så sa hun at jeg måtte betale for den timen jeg ikke kom på. Det forstår jeg, men hvor mye koster egentlig en slik time og må jeg betale for de andre gangen jeg stiller opp?
Bomsedeisi Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Det er gratis dersom du har diagnosen bekkenløsning med gangvansker, dersom du "bare" har vanlig bekkenløsning tror jeg du må betale en liten egenandel, er usikker på hvor mye.
snart mor til 3 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 om man må betale til normalt vet jeg ikke,men du må alltid betale egenandel for timer du ikke møter opp til dette inkluderer også hvis du har bestillt time hos legen og ikke kommer... hvis ikke kan jo folk bestille timer i hytt og gevær og bare ikke dukke opp...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hei du! ... Når du ikke møter opp til time så er det jo som du selv sier at du må betale for den! Det gjelder svangerskapskontroller og det... Om du skal betale for timer til fysio der du møter opp er avhengig av en ting.. Og det er hva legen sin skreiv i rekvisisjonen. Om du er diagnostistert med Bekkenløsning MED gangvansker skal du få det dekket. Om du derimot har "bare" bekkenløsning... uten at det står noe om du har prob med å gå så må du betale det selv.. Ble det klarere? klem
HelenFlores Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Der jeg går må man betale hele behandlingen i sin helhet om man avlyser på dagen eller ikke stiller. Det betyr både egenandelen som hos oss er 200kr OG den delen som er dekket av folketrygden så for meg blir det ca 400kr om jeg ikke kan gå... Ellers som de sier over her ja, Gangvansker er det magiske ordet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå