Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har sluttet på cerazette da jeg blødde omtrent hele tiden.. Sluttet vel for 3-4 uker siden, og har ikke fått mensen enda... Når kommer den? (er jo fornøyd at den ikke er kommet, men lurer) Ammer bare hver morgen, mini er 5,5mnd
Stor_smil Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Den kommer når den har lyst ;-) Ikke noe fasit på det altså.. blødningene i forbindelse med cerazette, trenger nødvendigvis ikke bey at du har fått mensen tilbake etter fødsel. Jeg fikk litt blødninger i forbindelse med start på cerazette, så ga det seg og jeg fikk ikkemensen før over ett år etter fødsel.. hadde ett lite opphold og startet på cerazette igjen.. blødde i 4 uker Så nå er jeg uten igjen.... nyt det mens menmsen uteblir
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Ja, jeg NYTER =) Ved neste fødsel tror jeg det blir uten piller, og kun kondom.. Er jo blitt så vant til det, samboer og.. Så tror vi fortsetter.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå