prekæs Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 ...komme flåsete kommentarer, flire av andre mennesker og samtidig være en god mor? Er jo litt ute blant folk innimellom:) å må innrømme at noen ganger så morer jeg meg litt på andres bekostning. Sikkert feil, men er klar over det..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Joda, gjør det samme selv, jeg, men ser an situasjon og om barn er tilstede, ikke minst. Det er vel ikke noe poeng å oppføre seg som ei salig nonne heller?!? Neida - dobbeltmoral er bedre en ingen moral! Og det ungene mine ikke vet om meg, skader heller ikke. Får man håpe....
prekæs Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Er jo ikke bestandig så slemt heller. Sist gang jeg moret meg litt på andres bekostning gikk vedkommende rundt med handsfree inni en stor butikk og snakket høyt om personlige ting i minst en halv time. Og jeg var ikke den eneste som dro litt oppgitt på smilebåndet, hvis det er en unnskyldning:)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Kjære vene - da er du jo uskylden selv! Jeg er mye slemmere enn det, gitt! Huff - nå føler jeg meg fæl...
prekæs Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Uskylden selv? Joa den var ikke så ille...men opplevde en gang at personen, som ikke var helt psykisk frisk, foran meg på bussen tok av seg parykken og klødde seg i hue...uff det var ille og ikke å klare å holde seg fra å le... og ikke klare å stoppe igjen. Er lenge siden riktignok. Skamfull nå:S
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Joda, jeg ler når folk detter og slår seg jeg. teiteste man kan le av, men ler gjør jeg like fult.
Dronningen! Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Som noen av dere vet gjør aldri jeg det,ler på feil sted altså..... )
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 nei, alle som gjør sånnt er dårlige mødre. sier seg jo selv det.. øøh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå