dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 ville bare si at jeg er her, jeg sitter rett og slett pal forran maskinen i dag... uten noe annet å gjøre enn å håpe på at det kommer et bud. Jeg skla to ting til forresten. Jeg skal rydde huset i tilfelle det blir visning i dag også, hadde en i går klokken ett, også skal jeg bake boller... men ingen av de to tingene tar så lang tid akkurat.... og dritgreijenta hun klarer seg så fint der borte på gulvet med legoen sin, så her sitter jeg... spent i hode og mage og alt... mnejeg ønsker dere en god dag!! Jeg har ikke helt oversikten over hvordan dere har det, men jeg håper at dagene er så nært OK som mulig! god klem fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei til deg også. Her er dagene bra, har to syke gutter hjemme. Host og snørr. Men ikke sykere enn at det går i 200...... Og du må bare lene deg tilbake å slappe av.... Hus blir solgt før du vet ordet av det..... Og da kan du begynne med esker og pakketape og sprittusj og flyttebil ))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 det gleder jeg meg litt til! også gleder jeg meg veldig til å pusse opp den nye leiligheten.... da får vi stort fint kjøkken, det gleder jeg meg til, også får vi peis, og det gleder jeg meg til! egentlig syns jeg alt dette er uhorvelig artig og spennende, men uroen ligger og lurer rett under overflaten.... :-)
Sara Rompompei Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hei hei til deg også Uro i magen er helt naturlig i en hussalg-situasjon. Enten om man står som selger eller kjøper faktisk. Synes nesten det er værst å være kjøper jeg hihi. Du får trøste deg med det. Akkurat nå sitter det nemlig nesten helt sikkert minst 5 familier og gulper over frokosten, fordi de har tenkt å legge inn et skyhøyt bud på huset ditt. Tenker du såvidt akkurat rekker denne lille ekstravisningen før budene raser inn som ett uvær. Vips så er dritgreihuset solgt! Ha en bollefin dag i dag )
Karomamma Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 God morgen sjøl Bare å sitte pal... ikke så mye å få gjort bortsett fra å være spent. Guri, jeg husker godt både siste kjøp og salg, det er nervepirrende mens det står på... He he, gikk akkurat SMS fra svigerinna mi. Der i heimen er det to stykker som vil være hjemme i pysj. Den eldste er syk og lillesnuppa har akkurat fått en bag med arveklær fra oss. Oppi bagen lå det en... *trommevirvel*... rosa Hello Kitty-pysj!! Det er visst overhodet ikke snakk om å kle seg i dag.... Ha en fin dag, alle sammen!!
Milli Vanilli Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 God dag til deg også Jeg krysser fingrene for deg... Litt nervepirrende å vente slik, men det går nok bra :-) Her om dagen så går det i kaffe:-) Som den kaffekjerringa jeg er, har vi investert i kaffemaskin! Så nå er det nykvernet og nytraktet kaffe hele dagen. Det er bare lekkert Du får ha lykke til, håper noen "sloss" om huset deres ;-)
Lekamøia Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Lykke til. Håper dere får solgt og at dere får en kjempebra pris
Trollmora Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Hei sjøl ) Jeg kjenner spenningen, det er nesten skremmende hvor svett og ukonsentrert man blir i slike situasjoner! Uansett så høres det bra ut at du bare er rolig og leker litt med dritgreijenta og slapper av utover det.
Plutseliten :) Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Masse lykke til! Krysser fingre for at budene strømmer inn Bra du slapper av og koser deg i huset ditt,det fortjener du nå etter stresset frem til visning.
Graciegirl Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Lykke, lykke, lykke, lykke til i dag! Håper dere får inn mange, mange høye bud. Klart at noen vil kjøpe huset deres. Du skal se det blir solgt på nullkommasvisj, så slipper du flere visninger.
Reveenka Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Heipådeg! Klart det kommer bud! Hvis det ikke koemmer i dga, kommer det helt sikkert en av de nærmeste dagene! Det er bare så kjipt å gå og vente, når man aller helst vil være fredig NÅ sånn at mankan begynne å pakke! Var forresten et veldig fint hus, så jeg er sikker på at kjøperne kommer til å stå i kø(du hadde nemlig full postboks da jeg skulle sende deg en PM!) Jeg ser henne nesten der på gulvet akkurat nå i det ryddige huset ditt mens bolledeigen hever seg! Mitt hus derimot kunne trengt både ryddeteam, vaskehjelp og malekost....og her sitter jeg på rompa og diller bort tiden på data'n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå