Gå til innhold

Magen har streiket!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er 12 uker på vei nå.. er det flere av dere som sliter med treg mage? Har hørt at det er ganske vanlig, men kan ikke huske at jeg hadde det når jeg gikk med datteren min. Det som er problemet er at nå er det så lenge siden jeg har fått gått på do, og jeg har virkelig store magesmerter( mageknip...) Er det noen her som har noen råd for hva man kan gjøre/spise for at magen skal fungere igjen?

Jeg drikker mye veske og går turer men det hjelper ikke :-(

Ellers er formen begynt å bli mye bedre her, ikke så kvalm lenger og heller ikke så trøtt :-) Hormonene er nok fortsatt litt i sving, men det er deilig å ha kommet i 12 uke, føler meg litt mindre engstelig for SA da...

Ha en fin dag til dere alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sviske kanskje. Og ellers masse frukt, men ikke banan, det virker i hvert fall motsatt på min mage.

Skrevet

Du kan prøve å starte dagen med et stort glass vann, så en kiwi og litt biola med linfrø. Det får stort sett magen i sving igjen ganske raskt. For mer "akutt" hjelp kan du prøve med sviskesaft eller svisker. Og selvfølgelig masse vann hele dagen da.

Lykke til! : )

Skrevet

Jeg sliter veldig meg treg mage, gjør det enda & er i uke 22.

Jeg har ett par dager fri for brød, pasta, ris og annet som tar lang tid å fordøye det funker.

Prøv salat noen dager :)

Skrevet

Det eneste som hjalp for meg var å bake kjempegrovt brød. Spiste det til frokost, lunsj og gjerne kvelds.

Var innom både linfrø, svisker, biola og kiwi, men hjalp ikke..

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemer i det hele tatt, må faktisk på do halvveis ut i frokosten. Jeg spiser havregryn med linfrø, solsikkefrø, hasselnøtter, lett syltetøy og melk hver morgen. Har funket kjempefint for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...