Gå til innhold

Vi var på 3D i går :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lovet noen her inne å fortelle om hvordan det var på 3D-ul, men jeg husker ikke nickene deres, så jeg legger ut et innlegg her, jeg:-)

Det var så morro!

Absolutt å anbefale for de som har tenkt på dette. Han tok seg så utrolig god tid! Tror vi var der inne i tre kvarter eller noe rundt der. Han tok masse bilder, klippet og limte, så vi skulle få det best mulige bildet av gutten vår. Og ja, det var 100%sikkert at det var en gutt :-)

Vi fikk med en dvd over alt vi så på skjermen, så vi fikk sett det på tv'n her hjemme. Super-stas, men ikke så klare bilder at vi med en gang kunne si hvem han lignet på, men, hehe. Så at han sansynligvis får haka til samoeren min og at han suttet på totten. Han hadde også en snodig ligge-stilling -han lå med begge "tottitene" opp mot panna- så da fikk jeg forklaring på hvorfor jeg kun kjenner bevegelser på den ene siden. Det så jo så trangt ut, hehe, men legen forsikret meg om at alt var bra! Babyen lå på gjennomsnittet på alt og var helt perfekt. Fikk også lyd på dvd'n så vi fikk høre hjertelyden og lyden av maten som gikk inn og ut av navlestrengen. Fikk også med en drøss (!) med bilder.

Babyen i magen min var noe beskjeden, så det ble nok ikke så bra bilder som det kunne blitt, for han trykket ansiktet mot livmorveggen hele tiden, men det var fantastisk å få hilse på han igjen!

Absolutt verdt pengene og kortet ned ventetiden ganske bra! Nå er det ikke lenge før jeg går over i 3.trimester, joooo :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til var at vi fikk god tid til å spørre og grave om ting, for på den ordinære UL følte vi at de hastet litt i gjennom og det var litt nerver og sånt forbundet med det. Spesielt fra samboeren min sin side, som ikke har vært på dette før. Han følte mest at han var i veien på den ordinære, men denne gangen fikk han kongeplassen og spurte om alt fra teknologien bak dette til om babyen hadde bollekinn, hehe. Han sa han fikk mye mer følelsen av babyen i magen nå enn tidligere. De er jo litt rare sånn, de mennene ;-)

Skrevet

Hei... hvor tok du det da?? Har lyst til å ta det vi også

Skrevet

så moro da :) men ja hvor var du og hvilken uke er du i ??? :)

jeg skal i uke 24+2 skjønner du... gleder oss helt vilt selv :)

Skrevet

Hei begge to!

Vi var på Nøtterøy ultralydinstitutt og jeg er i uke 26 :-)

Skrevet

Ååå så morsomt. Skal til Nøtterøy ultralydinstitutt på fredag vi. Gleder oss masse, hvertfall nå etter det du har fortalt:)

Skrevet

jeg skal på nøtterøy selv så nå blir det ekstra bra etter hva du har fortalt :)

jeg skal til kvinnedoktoren på nøtterøy da, er det det samme som nøtterøy ul.institutt???

Skrevet

ja det er det samme:)jeg skal oxo dit.du fra tønsberg du oxo eller?

Skrevet

den var til deg over 10.59

Skrevet

Jeg var ikke hos kvinnedoktoren, men hos en som het Geir Tveit. Snodig, liten, søt fyr -som virket bare så snill:-)

Skrevet

NEI, det er ikke det samme stedet. De har samme adresse men holder til i ulike etasjer. Ultralydinstituttet har holdt på lengre, Kvinnedoktoren er mer nyetablert.

Skrevet

Ja, for det var to eller tre hus som tilhørte hverandre på et vis. Var masse forskjellige der. Ul.instituttet var i første etg. på det nedre bygget :-)

Skrevet

åååå så artig:) var med ei venninne dit og hun fikk veldig bra bilder og film også, og mange andre som skryter av 3d der, så tenkte jeg skulle dit selv. vet du om der er lang ventetid der??

Skrevet

Det var ingen ventetid når jeg ringte, så vi kunne fått time på dagen sa han :-). Men han anbefalte å vente til rundt uke 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...