Gå til innhold

Har du prøvd akryl/gele negler ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei mine egne negler som ikke ser ut, på jobben så fliser de seg opp og er umulig å få spart til lange.

Vurderer å få satt på enten akryl eller gele negler, men har lite peiling om hvilken av disse ser mest naturlig ut. Vet du ?

Har ikke lyst til å ha de kjempelange heller, bare ikke så korte som de pleier å være :)

Hva må man regne med av vedlikehold og hvilken av disse holder seg best på neglen. Kan ikke ha negler som løsner av hele tiden heller :)

Har lyst til å bli ha de naturligst mulig, helst slik at det er vanskelig å se at de er falske....

Noen erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok sånne i sommer, mener det var gele negler dem satt på.

Skjønte ikke så mye av hva dem sa, det var i Tsjekkia dem gjorde det :P hehe...

Men dem satt som bare det da! Tok vel et par mnd'er før dem begynte å falle av, og da hadde jo neglene mine under begynt å bli lange.

Jeg tok av de fleste selv, da det så teit ut når jeg mista noen :P hehe... Men jeg hadde veldig korte negler i utgangspunktet, så dem hadde prob med å få dem til å henge skikkelig. Tok 2,5 time eller noe sånt. hehehe....

Om du ser under mine bilder så kan du se litt av neglene, er bilde når jeg har tatovert armen og fikk bandasje på. (så skuffa over at dem ikke tok plast på som i norge) :P hehe..

Skrevet

Nå tok jeg skikkelig sjanse og bestilte time hehe..

Så snart håper jeg på å ha noen fine naturlige gelenegler til 500. kr..

Får håpe jeg ikke angrer da .. .heheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...