Pfff Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har en hovedjobb og en bijobb, der jeg ikke har jobbet så fryktelig mye, men nå og da. Jeg søkte likegreit om svangerskapspenger der også jeg. Regnet med å få beskjed dersom det ikke hadde gått. Men eneste beskjeden jeg har fått er at papirene var i orden. Nå går jeg plutselig og tenker om det går an å få permisjonspenger fra begge jobbene? Jeg har ikke lyst til å risikere å må betale tilbake evt. de pengene jeg får fra bijobben. Det hadde vært sure penger! Er det noen her som har eller får penger fra to jobber?
kat75 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jada, det går fint an Jeg har også en hovedjobb og en bijobb, og hadde det før første fødsel også. Fikk fødselspenger fra begge den gangen, og har levert inn papirer og søkt om fødselspenger fra begge arbeidsgivere denne gangen også.
Pfff Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Da satser jeg på at det går bra! Blir spennende å se om jeg får noe i hele tatt! Har ikke fått noe beskjed om hvor mye enda
Gjest mphs Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Om du har jobbet der 6 av de 10 siste mnd og ikke har lengere enn 2 uker mellom vaktene får du penger fra begge jobbene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå