mamma til 2 herlige gutter Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 på gutten min på 2.5år. Han hostet til han kastet opp nå, han har tisset veldig lite i noen dager, nesten ikke spist, puster veldig fort og det piper i brystet, hoster og snørrer. Ville dere dratt til legen? Føler meg liksom så hysterisk siden vi aldri får noen medisiner allikevell. 3. gang han er syk siden 1. juledag.
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 DRA ! Og ikke gå før du får hjelp.
Salat Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Drar alltid til lege etter 3 dager med feber. Så jeg synes absolutt det er på tide....
krokofant666 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 det kan være lungebetennelse. Da MÅ han ha pencillin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå