Gå til innhold

Frustrert... blir gal av lite søvn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hrmf.... Termin i går - og ligger jo bare og venter... får ikke sove!! Jeg forsøker å ikke tenke på noe - men ligger og klør, vrir meg - og verker i bekkenet...

Er jo utmattet av lite søvn før babyen kommer jo! Forsøker med en lur på dagen/ettermiddagen - men det eneste som har skjedd siste mnd er jo at jeg har snudd døgnet - våken om natten og trøtt om dagen...

Skal til jordmor i dag ... får høre om hun har noen råd...

Siste månedene har jeg ikke kunne gått 10 meter uten å få kynnere - nå når termin er her - skjer det ingenting!! Gikk en rolig tur i går - IKKE en eneste kynner på veien!!!

Har forsøkt allt mulig...

Nei, nå er jeg nærmest deppa og utslitt...

Mannen sier at for hvert minutt som går er vi nærmere å holde babyen... men det virker som om han kommer til å la vente på seg!!

Aaaaarrrrghhh... er så lei av å være våken !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er mi to,har ikke heller sove en hel natt på lenge lenge,verker så i bekkenet + at e har fått isjas på den ene siden... Er helt utmatta,og kjempe sliten....

Skrevet

kjenner meg så vanvittig godt igjen! hadde det sånn med førstefødte! Og jeg trodde jeg skulle klikke! Men da jeg sa til mannen min at NÅ går det ikke mer, jeg ringer og ber dem sette igang, da starte jammen riene!!! Stol på kroppen din! Du klarer dette! Ikke prøv å sove om du ikke klarer det! jeg satt i en god stol, og leste litt, og småsov innimellom, da jeg slutta å prøve, da sovna jeg (om enn bare for noen minutter av gangen) Man blir helt gåen av søvnmangel. Og går det FOR langt kan de sette deg igang. Og være helt ærlig og åpen med jordmor! De ser jo dette hele tida, og hvet å si og å gjøre de rette tinga!!! Tvi tvi til deg! Tipper riene kommer imorgen jeg :-)

Skrevet

Tusen takk for støtte og oppmuntring!!

Skal til jordmor om en time - og skal be henne sjekke om jeg er moden - og om hun kan ta slimproppen eller noe...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...