Gå til innhold

Huff, disse drømmene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til nå (er 9+1) hatt 3 mareritt allerede.. 2 av dem har jeg våknet opp gråtende fra, deriblant nå.. Synes det er så fryktelig trist, å drømme triste ting å våkne tårevåt å hulkete, spesielt når kjæresten ikke er hjemme for å trøste :( Vil ikke ha flere slike drømmer jeg.. Føler meg så trist å alene !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff og huff! *trøste* Det er alltid vondt med skumle/triste drømmer. Det er sikkert ikke uvanlig at man drømmer mye når man går gravid - tenk alle de følelsene og hormononene som svirrer rundt! Blir mange tanker av det..også om natten. Er bare 5 uker på vei selv, men det er faktisk et av de tydleigste endringene så langt. Drømmer de rareste ting! Og noen ganger er det litt skummelt, ja :-) Prøv å merk deg hvilke følelser du kjenner på i drømme - og noter de ned? Da kan du bruke litt tid på å forstå deg selv og tankene du har..

Håper kjæresten skynder seg hjem og utfører sin "trøsteplikt"!

Skrevet

Føler med deg. Da jeg var mellom 8 og 9 uker på vei hadde jeg mareritt nesten hver natt. Våknet med hamrende hjertet og måtte slå på lyset...var fryktelig. Men det gikk over. Drømmer utrolig mye enda, men nå er det "vanlige" drømmer. Trøst deg med at det nok går over, men du har all min medfølelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...