snartmammafor2:) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har en gutt på 7,5 mnd og ammer fremdeles,men vi vil gjerne ha et barn til så fort som mulig.Jeg har ikke fått tilbake mensen enda og lurer derfor på om noen vet om man kan bli gravid uten at mensen rekker å komme tilbake?
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Sjangsen er jo der,var ett innlegg her for litt siden hvor det stod prosent,var ikke mange prosentene under amming.. men jeg tror at om man ikke fullammer er det større sjangse! for da kan man jo få en el.. skal se om jeg finner det innlegget lengre ned:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 el kommer jo før mens, så det er jo en potensiell kjangse for deg. Litt vanskelig å vite når el er da, men er jo bare å stå på annenhver dag, og håpe at el er rundt hjørnet.
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 nå fant jeg linken:) http://www.barnimagen.com/forum/thread/136814595
trebarnsmamma84 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 eg har ein liten i magen som er resultat av unnfangelse uten mens og med amming av ein på då 6 mnd....Så det går an.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå