Gå til innhold

sukk....ønsker meg så en liten en....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvor lang tid dette egentlig skal ta :(

sliten nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg så innmari godt.Det er ikke no godt å ikke få til å lage barnet man så inderlig ønsker. Jeg håper dette snart er slutten på slitet deres og at dere skal få barnet dere har hatt i tankene. man har berre håpet så bærer en videre. Lykke til Mysill. klem fra meg til deg

Skrevet

Uff mysill.

Kjenner følelsen så alt for godt selv.

Sender deg en kjempeklem, og tenner et lys for dere.

superdupermegaatomhelttilplutoklem fra

Skrevet

Heia jenter..

Ville stikke innom og gi dere en stooor trøsteklem! Jeg håper så inderlig at det er deres tur snart!... Grusomt at det skal være slik...

Er ikke så mye man kan si.. redd for å tråkke feil...Vil si at dere er kjempetøffe! Og jeg tror dere kommer dere igjennom dette!!!!

Sender mange tusen klemmer og babystøv til alle sammen!

Nussnussnussnussnuss!

Skrevet

Skjønner godt at du er sliten,vi er mange i samme situasjon.Er sliten og lei selv. Ønsker deg masse lykke til,skal krysse fingre og tær for deg.

Mange gode klemmer

Skrevet

Hei, føler med deg... Jeg har også tider hvor jeg er veldig deppa, men det går heldigvis over, også får jeg mer positive tanker om at det skal gå bra til slutt. Skjønner godt at du er sliten, det er bare sliterne som vet hvor slitsomt det kan være å prøve å få til å lage det barnet man så inderlig ønsker seg.

Har fått med meg at du har vært her en stund, men bare lurte på hvor lenge dere har prøvd? Har dere begynt med noe assistert befruktning?

Ønsker dere masse lykke til med videre prøving, og håper dere får det til veldig snart ;) Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...