Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 For en herlig dag!:-) Vesla har hatt problemer med å få i seg annet enn mm rett fra puppen, så jeg har ikke hatt noe fri på 2 mnd, men i går kveld så tok hun endelig flaske noe som passa perfekt for jeg og barnefar hadde avtalt at han skulle ha samvær med henne i dag. Starta med at barnefar tok vesla etter å ha levert snulla i barnehagen, så da hadde jeg barnefri for første gang på lenge! Viste seg at snulla har vokst en del i det siste, og trengte nye bodyer så jeg dro på shopping...endte opp med en hel haug med klær til henne og til meg! Har ikke vært på shopping uten barnevogn på et halvt år, så det var jo supert...fant den fine kåpa! Så fikk jeg henta snulla i barnehagen, og hun smilte så da hun så meg og kom gående imot meg og smilte enda bredere!:-) Og da jeg leverte henne hos barnefar samtidig som jeg henta vesla så smilte hun da jeg dro mens hun vinka...det var så koselig, for hun har pleid å grine og bli kjempelei seg når noen drar fra henne, og da er det litt sårt å dra. Håper dagen i morra blir like bra som den i dag...da skal snulla på en forsinka 15 mnd-kontroll!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå