Trebarnsmamma30 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hvor lenge brukte dere det, og når fødte dere (hvis dere har født)?
temi & keli Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg bruker, og sjekka opp dette med legen etter forrige "runde" der temaet dukka opp.. (Regner med at du mener bricanyl som inhalasjonssteroid) Legen min mente, men dobbeltsjekka med felleskatalogen, at dosene man får i seg via inhalasjoner er så små at det ikke påvirker kroppen eller fosteret. -og da spurte jeg spesielt om dette med at bricanyl brukes som riedempende ved premature rier. For at bricanyl skulle fungere som riendempende, måtte det gis intravenøst og i betydelig større doser enn det man får i seg gjennom inhalasjon.. -så selv ikke UNDER FØDSEL trengte man å bekymre seg for at man ikke kunne ta bricanylinhalasjonene dersom man skulle føle behov for det... "Håper" flere har fått samme svar.. hehe
Gravidsmurf :) Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 jeg fikk ny type, jeg fikk oxis i stede. min lege ville ikke at jeg skulle gå på bricanyl... men har hørt flere forskjellige varianter på bricanyl. noen får beholde den og andre ikke..
Renate :-) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Gått på det siden uke 25, men sluttet nå i uke 31....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå